Torna

Servei d'Ordenació Farmacèutica

El Servei

El Servei d’Ordenació Farmacèutica te com objectius principals la planificació i la gestió de les polítiques en matèria d’ordenació farmacèutica que garanteixen a tota la població l’accés als medicaments amb facilitat, igualtat i equitat.

Per dur a terme aquests objectius es realitzen actuacions d’autorització i control dels establiments sanitaris que custodien i dispensen medicaments, així com dels professionals que en ells exerceixen les seves funcions.

 

Informació destacada

AVÍS CONCURS OFICINES DE FARMÀCIA 2015

Publicació al BOIB núm. 105, de 9 de juny de 2020, de la Resolució del director general de Prestacions i Farmàcia per la qual s’aprova la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos per participar en el concurs de mèrits per a l’adjudicació de 34 oficines de farmàcia convocat per Resolució del director general de Planificació, Avaluació i Farmàcia de 25 de novembre de 2015.
 
go.gif BOIB Núm. 105, de 9 de juny

IMPORTANT
Per garantir als ciutadans i empleats públics l’exposició al mínim risc de contagi a la COVID-19, els interessats que desitgin la vista del seu expedient han de sol·licitar telefònicament cita prèvia (Tel. 971177383).


AVÍS SOBRE EL CONCURS OFICINES DE FARMÀCIA 2015

OBERT EL TERMINI DE 15 DIES PER PRESENTAR AL·LEGACIONS A LA LLISTA PROVISIONAL D'ASPIRANTS ADMESOS I EXCLOSOS PER PARTICIPAR EN EL CONCURS DE MÈRITS PER A L'ADJUDICACIÓ DE 34 OFICINES DE FARMÀCIA

EL TERMINI FINALITZA EL 7 DE FEBRER DE 2020

Acord de la comissió de valoració de 9 de gener de 2020 per la qual s’aprova la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos per participar en el concurs de mèrits per a l’adjudicació de 34 oficines de farmàcia convocat per Resolució del director general de Planificació, Avaluació i Farmàcia de 25 de novembre de 2015 (BOIB núm. 174, de 26 de novembre).
go.gif BOIB Núm. 7, de 16 de gener


AVÍS SOBRE EL CONCURS OFICINES DE FARMÀCIA 2015

OBERT EL TERMINI DE DEU DIES PER A L’ESMENA DE DEFICIÈNCIES DE LES SOL·LICITUDS I PER A L’ACREDITACIÓ DELS MÈRITS AL·LEGATS

EL TERMINI FINALITZA EL 26 DE NOVEMBRE

Requeriment d’esmena de les deficiències de les sol·licituds i acreditació dels mèrits al·legats presentats en el concurs de mèrits per a l’adjudicació de 34 oficines de farmàcia convocat per Resolució de 25 de novembre de 2015 (BOIB núm. 174, de 26 de novembre).
lazo_pdf.gif BOIB Núm. 154, de 12 de novembre

RECTIFICACIÓ D'ERRORS DEL REQUERIMENT D'ESMENA DE 6 DE NOVEMBRE DE 2019 DE DEFICIÈNCIES DE LES SOL·LICITUDS I ACREDITACIÓ DELS MÈRITS AL·LEGATS
lazo_pdf.gif BOIB Núm. 158, de 21 de novembre

Més informació aquí


Convocatòria de concurs de mèrits per a l'adjudicació de oficines de farmàcia a les Illes Balears - 2015

Més informació


carta_serveis_240.gif  

L'objectiu de garantir la qualitat, la seguretat i l'eficàcia, així com un ús responsable del medicament marca les accions de la Direcció General de Planificació, Avaluació i Farmàcia en sintonia amb el conjunt del Sistema Nacional de Salut.
lazo_pdf.gif Carta de Serveis


LLIURAMENT DE DOCUMENTACIÓ

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):

a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.

b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.

c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.

*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Enllaços