Sol·licitud

Els interessats han de presentar la sol·licitud preferentment de forma telemàtica, juntament, si escau, amb la documentació requerida d'acord amb la convocatòria.

Accés al tràmit telemàtic: pendent de publicació

De manera excepcional, els interessats poden presentar la sol·licitud, juntament, si escau, amb la documentació requerida d'acord amb la convocatòria, presencialment en qualsevol registre de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

A aquest efecte cal emprar el següent model:

Editor de Text Annex 3 - Sol·licitud per participar a la prova (presencial)

PDF Annex 3 - Sol·licitud per participar a la prova (presencial)

Termini

El termini per presentar les sol·licituds és de 10 dies naturals, des del 4 al 13 de maig de 2026, ambdós inclosos.

Documentació que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud

Per tramitar la sol·licitud, s’ha de presentar la documentació següent:

- Els alumnes que hagin cursat el tercer curs d’ESO en una altra comunitat autònoma hauran d’incorporar a la sol·licitud el certificat acadèmic oficial  corresponent.

- En el cas d’alumnes de centres privats, concertats i no concertats, si les  necessitats específiques de suport educatiu al·legades per demanar adaptacions d’accés a la prova no consten a la Plataforma de Gestió Educativa, hauran d’incorporar el certificat acreditatiu corresponent a la sol·licitud.

- En el cas que l’interessat s’oposi al fet que es consultin les dades i els documents necessaris per a la tramitació de la sol·licitud, haurà d’incorporar DNI, certificat acadèmic oficial, certificat acreditatiu corresponent al dret d’adaptació d’accés i acreditació de la representació legal i vigent per la qual actua la persona que signa la sol·licitud.