qui pot solicitar.PNG


Quins requisits he de complir?

• Ser major o menor emancipat legalment amb capacitat jurídica.

• Tenir residència a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB).

• No disposar d'habitatge en propietat, amb les excepcions que preveuen els criteris d'adjudicació aprovats pel Consell d'Administració d'aquest Institut.

• No haver renunciat de manera injustificada a un habitatge de l'IBAVI els dos anys anteriors.

Com em puc inscriure?

Hi ha dues formes d'inscriure's:

PRESENCIAL

1. Recopilar tots els documents.

2. Heu de descarregar i signar els següents documents:

3. Sol·licitar cita prèvia per a presentar tota la documentació:

 ONLINE

1. Recopilar tots els documents.

2. Emplenar el model de consentiment.

3. Iniciar el tràmit telemàtic.

Com saber si la documentació que he presentat és la correcta?

L'IBAVI revisarà la documentació i, si és correcta, rebrà un SMS de confirmació.

En cas que no estigui correcta, l'IBAVI enviarà una comunicació, per la via marcada al formulari, perquè esmeni la part incorrecta.

Un cop passades totes les fases anteriors, què he de fer?

Consulteu de forma periòdica la web de l'IBAVI, (a l'apartat de “Llistats d'adjudicació d'habitatges”), ja que allà es publicaran els processos d'adjudicació dels habitatges de què disposa l'IBAVI, així com els llistats dels sol·licitants, aspirants a accedir a un dels habitatges disponibles.

L'IBAVI només avisarà els sol·licitants que han estat admesos i que tenen, per la puntuació obtinguda, opcions a accedir a un dels habitatges disponibles.

Quina vigència té la meva inscripció al Registre Públic de Demandants?

La vigència de la inscripció és de dos anys.

Per renovar la inscripció, cal comunicar-ho per escrit a l'IBAVI, abans del seu venciment, mitjançant instància o formulari, marcant en tot cas, l'opció de renovació. 

Es pot presentar al correu electrònic: registredemandants@ibavi.caib.es o qualsevol oficina de registre de la CAIB.

Ingressos mínins i màxims

Els ingressos mínims i màxims anuals de la unitat de convivència a acreditar per poder participar en els procediments d'adjudicació, es troben detallats en cada un dels procediments. Aquesta informació és pública sempre en la nostra pàgina web cada vegada que s'obre un nou procediment.

En tot cas es regeixen per la normativa d'habitatge de protecció pública aplicable en cada moment. https://www.mitma.gob.es/vivienda

Exemple de procediment actual:

-Procediment d'adjudicació habitatges a Eivissa 2021:

Ingressos mínims anuals unitat de convivència: 3.759,79€ (313,14€ mensuals aproximadament)

Ingressos màxims anuals unitat de convivència: 37.597,95€ (3.133,16€ mensuals aproximadament)

IPREM 2021.PNG

Llegislació aplicable

BOIB.jpg Ley 3-2021 de 13 de novembre,

per impulsar i agilitzar la tramitació d’ajudes i altres actuacions en matèria d’habitatge a  seva disposició transitòria cinquena modifica la normativa referida al Registre Públic de Demandants d’Habitatges protegits de la comunitat autònoma de les Illes  Balears.

BOIB.jpg Decret 8/2011, de 4 de febrer, 

pel qual es regulen els procediments d’adjudicació d’habitatges protegits per part de l’ Institut Balear de l’Habitatge (IBAVI). (BOIB núm. 22 de 12 de febrer de 2011)

                                                     


                                         

Com contactar amb nosaltres:

Cita prèvia Consulta telefònica o correu electrònic
900 780 000 900 700 003
Cita previa per internet Contactes de correu


Tornar a la pàgina d'inici