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Autorització Instal·lació de Gestió de Residus

Instal·lació on es desenvolupin operacions de tractament de residus, inclòs l'emmagatzematge en espera de tractament, així com l'ampliació, modificacióo canvi de dades de dita instal·lació.

Código SIA

3030431

Personas destinatarias

Administracions, entitats particulars.

Plazo máximo para la resolución y notificación

10 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic

Trámites

X

Sol·licitud d'autorització per instal·lacions de tractament de residus

Requisitos

Les activitats de gestió de residus desenvolupades a les Illes Balears i subjectes al règim d'autorització administrativa de la Llei 7/2022, requereixen l'autorització per a les instal·lacions on es desenvolupin i, de manera separada, d'una altra autorització com a operador per a les persones físiques o jurídiques que en facin l'explotació.

Documentación a presentar

· Acreditació (escriptura) de la persona física o jurídica propietària de la instal·lació i en què aparegui com a representant legal el sol·licitant.

·Acreditació (escriptura) de la propietat de l'immoble o contracte en vigor en què aparegui el consentiment de l'activitat.

· Projecte de l'instal·lació, elaborat i signat per tècnic competent, amb el contingut indicat a l'annex IX de la Llei 7_2022, de 8 d'abril.

· Estudi d'impacte ambiental del projecte, Si es troba sotmes a la normativa vigent sobre avaluacions d'impacte ambiental de la CAIB.

· Relació de codis LER de residus perillosos.

· Relació de codis LER de residus no perillosos.

· Relació de codis LER produït com a conseqüència de les operacions de tractament realitzades.

Modelos:

Plazo máximo

Sense termini màxim. les sol·licituds s'han de presentar abans de l'inici de l'activitat

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Residus i Sòls Contaminats

Gremi de Corredors 10. Polígon de Son Rossinyol. Tel.: 971176684

(residus@caib.es)

X

Esmena de deficiencies

Requisitos

Haver realitzat prèviament la sol·licitud

Documentación a presentar

La requerida a l'informe.d'esmena de deficiències

Modelos:

Plazo máximo

10 dies

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Residus i Sòls Contaminats

Gremi de Corredors 10. Polígon de Son Rossinyol. Tel.: 971176684

(residus@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

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