Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Registro de movimientos de subproductos animales y los productos derivados no destinados al consumo humano (SANDACH)

Identificación y registro informático de todos los movimientos de subproductos animales y productos derivados no destinados al consumo humano

Codi SIA

2215237

Persones destinatàries

Establecimientos inscritos en el Registro de Establecimientos y Medios de Transporte SANDACH y establecimientos cárnicos sometidos a autorización de acuerdo con el Reglamento (CE) nº 853/2004

Termini per a resoldre i notificar

Ninguno

Silenci administratiu

No es de aplicación

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servicio de Ganadería

Tràmits

X

Comunicación persona responsable notificación movimients

Requisits

Comunicación de persona responsable para incluir los movimientos de SANDACH en el registro Nacional que han de designar las comunidades autónomas de acuerdo con el artículo 3.4 del Real Decreto 476/2014

Documentació a presentar

Comunicación y documentación acreditativa identidad

Models:

Termini màxim

No aplica

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Ganadería

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ganadería

C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880

(ramaderia@dgagric.caib.es)

X

Notificación de movimientos de subproductos animales y productos derivados no destinados al consumo humano

Requisits

Registro informático de los movimientos de subproductos animales y productos derivados no destinados al consumo humano, que se lleven a cabo dentro de España, desde el su origen hasta los lugares en los que se produce su uso final o eliminación, garantizando la trazabilidad de los SANDACH

Documentació a presentar

No hace falta presentar documentación. Los movimientos se tienen que acompañar del documento comercial que emite la aplicación

Termini màxim

Los establecimientos de origen deben comunicar los movimientos con carácter previo a la salida de los mismo de las instalaciones

Los establecimientos de destino, disponen de un plazo máximo de 10 días para registrar en la aplicación la fecha de recepción y la cantidad de mercancía recibida desde la fecha de recogida de la mercancía que figura en el documento comercial. Dicho plazo será de 30 días para aquellos movimientos que tengan como origen las Islas Canarias.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Ganadería

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ganadería

C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880

(ramaderia@dgagric.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Agricultura, Ganadería y Desarrollo Rural

Finalitat

Tramitación del procedimento

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional