Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Autorización para realizar pruebas deportivas de competición y actividades deportivas en espacios de relevancia ambiental de las Illes Balears

Obtener la correspondiente autorización y declaración de afección para realizar pruebas deportivas de competición y actividades deportivas en espacios de relevancia ambiental de las Illes Balears.

Codi SIA

216300

Persones destinatàries

Personas físicas y jurídicas

Termini per a resoldre i notificar

Seis meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Tràmits

X

Presentación de solicitud

Requisits

Presentar la solicitud rellenada y firmada

Taxes

R51. Proves i competicions esportives . Taxa per l'autorització o resolució d'afecció de proves i competicions esportives i d'activitats esportives en espais de rellevància ambiental i finques publiques - https://www.atib.es/TA/Modelos/Tasas046.aspx . - R51 . Taxa per dur a terme activitats esportives en un espai de rellevància ambiental o en una finca pública (62,37 € anuals per espai o finca pública autoritzats i activitat) - https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=9781

Documentació a presentar

1. Solicitud para realizar pruebas deportivas de competición y actividades deportivas en espacios de relevancia ambiental de las Illes Balears .

2. Memoria descriptiva de la actividad proyectada y de los equipos y del material necesario (número total de participantes, fechas, horario de inicio y de finalización, número de vehículos asociados a la actividad deportiva, tipo de señalización -periodo de instalación y retirada-, tipo de vía por donde transcurre, localización y tipo de los puntos de avituallamiento y control, cartografía para identificar el trazado).

3. Documento ambiental, si procede (descripción y localización de las actuaciones susceptibles de producir impactos, así como las medidas correctoras o protectoras destinadas a minimizarlos)

4. Trazado digital de la actividad (en caso de que sea una carrera) en formal .KML/.GPX/.SHP comprimido en formato .ZIP .

5. Copia de los estatutos de la federación, si procede.

Models:

Termini màxim

6 meses

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Espacios Naturales

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Espacios Naturales

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971176100 - Fax: 971176698

(autoritzacions@dgmedinatural.caib.es)

Observacions

Per saber a quin espai de rellevància ambiental pertany, podeu consultar el visor de l’IDEIB (https://ideib.caib.es/visor/) afegint les següents capes: espais naturals protegits i Xarxa Natura 2000.

X

Subsanación de la solicitud

Requisits

Haber realizado previamente la solicitud y haber recibido un requerimiento de información.

Documentació a presentar

La requerida en el documento de subsanación de deficiencias.

Models:

Termini màxim

10 días

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Espacios Naturales

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971176100 - Fax: 971176698

(autoritzacions@dgmedinatural.caib.es)

X

Modificación o mejora de la solicitud

Requisits

Haber realizado previamente una solicitud para realizar pruebas deportivas de competición y actividades deportivas en espacios de relevancia ambiental

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

Sin plazo máximo, antes de resolver el expediente.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Espacios Naturales

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971176100 - Fax: 971176698

(autoritzacions@dgmedinatural.caib.es)

X

Desistimiento o renuncia de la solicitud

Requisits

Haber realizado previamente una solicitud.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

Sin término máximo, antes de la Resolución.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Espacios Naturales

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971176100 - Fax: 971176698

(autoritzacions@dgmedinatural.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Medio Natural y Gestión Forestal

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar