Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria SOIB Joven Becas de Éxito para personas desempleadas de entre 16 y 29 años que cursen formación profesional para el empleo 2020-2022

Esta Resolución tiene por objeto establecer la convocatoria de Becas de Éxito dirigida a las personas jóvenes desempleadas inscritas en el SOIB que cursen acciones formativas de formación profesional para el empleo financiadas por el Servicio de Empleo de las Illes Balears (SOIB) que hayan finalizado después del 31 de julio de 2020 y hasta el 31 de agosto de 2022, así como las acciones formativas financiadas por el SOIB que hayan acabado después del 31 de julio de 2020 y para las que se haya solicitado la beca en la convocatoria 2019-2020 (BOIB núm. 77, de 11 de junio de 2019).

Codi SIA

2409955

Persones destinatàries

Alumnos de especialidades formativas de formación profesional para el empleo financiadas por el SOIB que reúnan los requisitos del punto 5 de la convocatoria.

Termini per a resoldre i notificar

Seis meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Tràmits

X

Solicitud SOIB Joven Becas de éxito Formación Profesional para la Ocupación

Requisits

-Cursar una acción formativa, de una especialidad formativa de formación profesional para el empleo financiada por el SOIB.

-Tener más de 16 años y menos de 30 el día natural anterior al de inicio de la acción formativa.

- Estar inscrito como demandante de ocupación desocupado en Servicio de Empleo de las Illes Balears (SOIB) el día de inicio de la acción formativa.

-Finalizar la acción formativa (módulo) con aprovechamiento (apto/a)

Documentació a presentar

- Solicitud

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

PLAZO GENERAL

Empieza el día siguiente que acabe la acción formativa y finaliza dos meses después. Se tiene que presentar una solicitud por acción formativa.

PLAZO ESPECIAL

En el caso de acciones formativas que hayan finalizado después del 31 de julio de 2020 y antes de la publicación de esta convocatoria, será de dos meses desde la publicación en el BOIB, excepto que se hayan solicitado con la convocatoria 2019-2020 que se aceptará la solicitud ya presentada.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Servicio de Ocupación de las Illes Balears (SOIB)

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Consentimiento del interesado

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar