Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Servicio de Atención Temprana

Acceso de los niños de 0 a 6 años al servicio de Atención Temprana

Codi SIA

2085789

Persones destinatàries

Niños de 0 a 6 años con necesidades de Atención Temprana

Termini per a resoldre i notificar

3 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte o de oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Atención a la Dependencia

Tràmits

X

Solicitud Servicio Atención Temprana

Requisits

Edad entre 0 y 6 años y sufrir un trastorno de desarrollo o estar en riesgo de padecerlo

Documentació a presentar

-Fotocopia del libro de familia o de la partida de nacimiento, en el caso de los menores.

-Declaración jurada, en caso de constar sólo la firma de uno de los tutores legales en la solicitud.

-Fotocopia de los informes médicos, psicológicos, fisioterapéuticos, del lenguaje, psiquiátricos o escolares actuales emitidos por profesionales autorizados, en formato papel. Los informes y las pruebas diagnósticas en apoyo digital se pueden aportar el día de la visita.

- Hoja de empadronamiento si se reside fuera de Palma en Caso de haber marcado las casillas de no querer hacer las autorizaciones que constan en el apartado DECLARACIONES/AUTORIZACIONES, también se tiene que adjuntar la documentación siguiente:

- Fotocopia del DNI/NIE del menor en vigor o cualquier otro documento que acredite la identidad de acuerdo con la legislación vigente (pasaporte).

- Fotocopia del DNI/NIE /CIF del padre, la madre o de la persona representante legal en vigor o cualquier documento que acredite la identidad de acuerdo con la legislación vigente (carnet de conducir, caso de españoles o pasaporte).

- Fotocopia del certificado de empadronamiento. En todo caso.

Models:

Termini màxim

3 meses

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Atención a la Dependencia

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Valoración y Atención Temprana. SVAP

C/ de Joan Maragall, 17 A. Tel.: 971176685 - Fax: 971176997

(atencioprimerenca@dgad.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Atención a la Dependencia

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar