Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Validación periódica anual de la libreta de actividades subacuáticas de las Islas Baleares

Los buceadores profesionales en activo con la libreta de actividades subacuáticas expedida por la Direcció General de Pesca i Medi Marí de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació, o bien con libretas del Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación una vez obtenido el certificado médico oficial (apto y en vigor), firmado por médico especialista, titulado, diplomado o con certificado en medicina hiperbárica y subacuática deberán remitir a esta Dirección General su libreta para la correspondiente validación.

Esta autorización tiene una vigencia de un año, contado a partir de la fecha que la persona interesada ha obtenido el certificado médico favorable. Para este trámite se debe presentar:

- Copia del DNI, NIE, pasaporte o documento que acredite la personalidad y la nacionalidad.

- Titulación de buceo profesional vigente de la persona solicitante.

- Libreta de buceo de las Illes Balears de la persona solicitante con la revisión médica favorable del especialista en medicina hiperbárica actualizada.

Para el trámite se tiene que presentar la libreta de actividades subacuáticas (que tiene que ser firmada). No se tiene que formalizar ninguna solicitud.

Codi SIA

215971

Persones destinatàries

Los buceadores profesionales en activo con la libreta de actividades subacuáticas expedida por la Direcció General de Pesca i Medi Marí de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació, o bien con libretas del Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación

Termini per a resoldre i notificar

No procedeix

Silenci administratiu

Según normativa aplicable

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Pesca

Tràmits

X

Petición validación periódica anual de la libreta de actividades subacuáticas de las Islas Baleares

Requisits

Buceadores profesionales en activo con la libreta de actividades subacuáticas expedida por la Direcció General de Pesca i Medi Marí de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació, o bien con libretas del Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación con el certificado médico oficial (apto y en vigor), firmado por médico especialista, titulado, diplomado o con certificado en medicina hiperbárica y subacuática.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

-

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Pesca

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ordenación Pesquera

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176100

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Pesca

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar