Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Obtención de la Tarjeta Intermodal

Expedición y gestión de la Tarjeta Intermodal, para la utilización de los servicios de transporte regular de viajeros por carretera de uso general de Mallorca (TIB) y para los servicios adheridos al CTM

Codi SIA

3154561

Persones destinatàries

Personas físicas

Termini per a resoldre i notificar

3 meses

Silenci administratiu

No es de aplicación

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Consorcio de Transportes de Mallorca (CTM)

Tràmits

X

Solicitud de la Tarjeta Intermodal

Requisits

General

Se dirige a las personas de entre 31 y 64 años residentes en Mallorca que no están incluidas en los perfiles Jove o Pensionista.

Joven

Se dirige a las personas de entre 17 y 30 años residentes en Mallorca, así como a los miembros de una familia numerosa de categoría general.

Estudiante

Se dirige a las personas estudiantes menores de 31 años matriculadas con modalidad presencial en cualquier centro educativo de Mallorca. Permite viajar gratuitamente a toda la red TIB de autobús, tren y metro.

Infantil

Se dirige a las personas de entre 4 y 16 años residentes en Mallorca. Permite viajar gratuitamente a toda la red TIB de autobús, tren y metro.

Pensionista

Se dirige a las personas residentes en Mallorca que:

a) tengan 65 años o más.

b) sean beneficiarias de una pensión por jubilación.

c) sean beneficiarias de una pensión por viudedad con ingresos económicos inferiores al salario mínimo interprofesional.

d) sean beneficiarias de una pensión por incapacidad permanente, sea total, absoluta o gran invalidez, o tengan una discapacidad de un grado igual o superior al 65%

e) Lleve más de 12 meses inscritos en el SOIB de forma ininterrumpida como demandantes de empleo (paro de larga duración).

f) estén acreditadas como víctimas de violencia de género.

g) sean miembros de una familia numerosa de categoría especial.

h) tengan el estatus de refugiadas. Estas personas tienen derecho a transporte gratuito.

Documentació a presentar

- Original del documento de identidad: DNI, pasaporte, permiso de conducción o NIE.

- Si el trámite se hace en el ayuntamiento se debe aportar una fotografía en color de tamaño carné y el contrato cumplimentado y firmado.

- Si el trámite se realiza a través del registro electrónico común (REC), se aportará una fotografía en color de tamaño carné.

- El perfil "pensionista-refugiado" debe aportar también la Resolución del Ministerio del Interior que otorga el beneficio de la protección temporal.

Models:

Termini màxim

sin plazo

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Consorcio de Transportes de Mallorca (CTM)

Contacte

Servei o Secció responsable

Consorcio de Transportes de Mallorca (CTM)

C/ d'Eusebi Estada, 28. Tel.: 971913191 - Fax: 971913192

(jsanso@consorcidetransports.com)

Observacions

El trámite de solicitud debe hacerse presencial en cualquiera de los puntos de atención al usuario TIB (oficinas de Alcudia, Inca, Manacor, Palma, Llucmajor y Marratxí).

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Consorcio de Transportes de Mallorca (CTM)

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar