Requisits
Ganadero ecológico
Documentació a presentar
Junto con la solicitud, se tiene que presentar un informe, firmado por el veterinario responsable de la explotación, que contenga la información siguiente:
― Motivos por los cuales se solicita mantener el ganado ligado o aislado (seguridad de los trabajadores o bienestar animal).
― Número de animales.
― Periodo para el cuál se solicita el ligado o el aislamiento.
― Justificació del fet que els animals no es poden mantenir en grups adequats per a les seves necessitats de comportament.
― Descripción del manejo y el acceso de los animales a los pastos o zonas al aire libre cuando no sea posible pacer.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
3 meses, contados desde la fecha de comunicación del informe técnico del CBPAE.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Agricultura
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Agricultura
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176567
(jripoll@dgagric.caib.es)