Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria de ayudas en especie para participar a cursos de lengua y metodología alemanas en Alemania en verano de 2024 dirigidos al profesorado de alemán.

Convocar seis ayudas en especie para participar a uno de los seis cursos de lengua y metodología de la enseñanza de la lengua y cultura alemanas para el profesorado que imparte la asignatura de alemán como lengua extranjera a los centros educativos sostenidos con fondos públicos. Estos cursos serán organizados por el Goethe Instituto durante el verano de 2024 en Alemania y cofinanciados por la Consejería de Educación y Universidades y el Goethe Instituto Barcelona en el marco de la tercera adenda al convenio de colaboración subscrita entre ambas instituciones correspondiente al curso escolar 2023-2024.

Codi SIA

3054430

Persones destinatàries

Profesorado que imparte la asignatura de alemán en niveles no universitarios a centros educativos sostenidos con fondos públicos de las Islas Baleares

Termini per a resoldre i notificar

6 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Planificación y Gestión Educativas

Tràmits

X

Solicitud

Requisits

Los requisitos para poder participar en esta convocatoria son los siguientes:

a) Estar impartiendo la asignatura de alemán en niveles no universitarios a un centro educativo sostenido con fondos públicos de las Islas Baleares durante el curso escolar 2023-2024.

b) No haber sido beneficiario de ninguna ayuda de la Consejería de Educación y Universidades o del Goethe Instituto para participar en un curso de las mismas características durante los últimos 3 años: 2021, 2022 y 2023.

Documentació a presentar

Solicitud de participación (anexo 2) y Declaración Responsable (anexo 3)

Models:

Termini màxim

10 días naturales, contadores desde el día siguiente de la publicación de esta Resolución al Boletín Oficial de las Islas Baleares.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Planificación y Gestión Educativas

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Lenguas Extranjeras y Proyectos Internacionales

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177778 - Fax: 971176869

(spl@dgpice.caib.es)

X

Reclamaciones a la lista provisional

Requisits

Haber presentado dentro del plazo establecido y por registro la solicitud de ayudas en especie para participar a uno de los seis cursos de lengua y metodología de la enseñanza de la lengua y cultura alemanas organizados por el Goethe Instituto en Alemania durante el verano de 2024.

Documentació a presentar

Tenéis que adjuntar el modelo rellenado de alegaciones (veáis el apartado "Modelos").

Models:

Termini màxim

Las personas interesadas pueden presentar las reclamaciones que estimen oportunas dentro del plazo de 10 días habilidosos contadores desde el día siguiente de la fecha de la publicación de esta propuesta de resolución provisional a la página web de la Dirección general de Planificación y Gestión Educativas (http://dgplacen.caib.es).

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Planificación y Gestión Educativas

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Lenguas Extranjeras y Proyectos Internacionales

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177778 - Fax: 971176869

(spl@dgpice.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Planificación y Gestión Educativas

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros disparo de obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar