Requisits
personas aspirantes incluidas en la lista provisional de puntuaciones revisadas por el Tribunal
Documentació a presentar
a) Còpia autèntica del títol acadèmic exigit en cada convocatòria o certificació acadèmica que
acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol (sols si l'EBAP no el comprova d'ofici segons la base 12.2).
b) Certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana exigits en la base 3 (sols si l'EBAP no el comprova d'ofici segon la base 12.2).
c) Declaració responsable de no haver estat separats mitjançant un expedient disciplinari de
servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, no trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir a la categoria de la qual haguessin estat separats o inhabilitats, segons el model que facilitarà la direcció general competent en matèria de funció pública.
En el cas de ser nacionals d'un altre estat, han d'acreditar no trobar-se inhabilitats o en
situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que
impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
d) Un certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i aptituds necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria i especialitat quan es tracti de
personal laboral de nou ingrés.
e) Escrit en què s'elegeixin, de major a menor interès, els llocs de treball oferts. La sol·licitud haurà d'incloure la totalitat de llocs.
f) Certificació acreditativa, si escau, del reconeixement de la condició legal de discapacitat en
un nivell igual o superior al 33 % i del tipus de discapacitat a què fa referència la base 2.4 d'aquesta convocatòria (Persones amb discapacitat: reserva de places. Condicions específiques, quan es tracti de persones que s'hagin presentat pel torn de reserva per a persones amb discapacitat a què fa referència l'article 2 del Decret 36/2004 – Només si l'EBAP
no el comprova d'ofici)
g) Si s'escau, informe d'aptitud per exercir les funcions de la categoria i especialitat expedit per la Direcció General d'Atenció a la Dependència (només en el cas que l'EBAP no el comprovi d'ofici)
h) Certificació negativa del Registre Central de Delinqüents Sexuals. Únicament han de presentar aquest certificat les persones que no autoritzin l'EBAP a fer la consulta telemàtica al Ministeri de Justícia sobre la certificació de delictes de naturalesa sexual del Registre Central de Delinqüents Sexuals.
Models:
Termini màxim
4 dies hàbils (fins 07/11/2023)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Selección y Provisión
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Selección y Provisión
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observacions
El 31 de octubre se ha hecho pública la Resolución de la consellera de Presidència i Administracions Públiques por la cual se ofrecen los puestos de trabajo y se requiere a los aspirantes para que presenten la documentación acreditativa del cumplimiento de los requisitos.