Requisits
Los señalados en el apartado tercero y cuarto de la convocatoria.
Documentació a presentar
a) Fotocopia del NIF del solicitante, en caso de personas jurídicas.
b) Documento que acredite la representación, si procede.
c) En caso de personas jurídicas, documento constitutivo de la entidad y los estatutos sociales inscritos debidamente al registro correspondiente, o un certificado de inscripción registral de los documentos mencionados.
d) Documentación que acredite el cumplimiento de los requisitos que prevé el punto 2 del apartado tercero de la convocatoria, si procede.
e) Documentación que acredite el cumplimiento de los requisitos adicionales que prevé el punto 3 del apartado tercero de la convocatoria, si procede.
f) Propuesta de proyecto de investigación que se desarrollará, con el mismo orden, la misma estructura y el mismo contenido que se indican en el apartado séptimo de la convocatoria.
g) Documentación que acredite los criterios que prevé el apartado octavo de la convocatoria, si procede.
h) Para solicitantes de los grupos 1.d y 1.e del apartado cuarto de la convocatoria, nota mediana del expediente de los estudios de grado o máster correspondiente.
Models:
Termini màxim
Desde el día 17/01/2021 al día 28/02/2021
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ayudas Ocms y Ajudas del Estado
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176551
- Fax: 971176871
Observacions
Únicamente estan disponibles las versiones en catalán de los anexos