Requisits
- Para el titulo de técnico, personas que cumplen 18 años o más en el 2021 y que tengan los requisitos de acceso.
- Para el titulo de técnico superior, personas que cumplen 20 años o más en el 2021 y que tengan los requisitos de acceso.
Taxes
P40 .
Tasa para las pruebas libres de formación profesional. -
https://www.atib.es/TA/Modelos/Tasas046.aspx?lang=es
Documentació a presentar
La solicitud de inscripción y la documentación justificativa se debe presentar en el centro educativo elegido para la realización de las pruebas. La documentación es la siguiente:
1. Solicitud.
2. Para acreditar el pago de la tasa correspondiente se tiene que aportar el modelo de documento de ingreso 046. El código del concepto por esta tasa es el P40 o bien la documentación acreditativa de la exención total o parcial.
3. Para acreditar el requisito de edad se tiene que aportar el original y una copia del documento oficial de identificación (DNI, pasaporte, etc.)
4. Documentación acreditativa de los requisitos de acceso.
5. Si procede, documentación para la solicitud de exenciones.
6. Si procede, documentación justificativa para solicitar la adaptación de la prueba.
Models:
Termini màxim
La inscripción a las pruebas libres se debe formalizar del 3 al 12 de marzo de 2021, ambos incluidos.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Planificación y Participación
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Planificación y Participación
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta).
Tel.: 971177773
Observacions
Las personas interesadas en hacer las pruebas libres se deben inscribir en el centro educativo público de las Illes Balears autorizado para impartir el ciclo al que pertenecen los módulos de los que se quieren examinar.