Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Interpretación de contracte públic

Tramitar el procedimiento de interpretación de un contrato público.

Codi SIA

2313618

Persones destinatàries

Contratistas adjudicatarios de un contrato público (persona física o jurídica)

Termini per a resoldre i notificar

Seis meses, de acuerdo con el artículo 50.2 de la Ley 3/2003, de 26 de marzo, de régimen jurídico de la Administración de la Comunidad Autónoma de las Illes Balears

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte o de oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

En cas de dubte us podeu posar en contacte amb la Unitat de Contractació Administrativa (UAC) de la conselleria amb la qual vareu signar el contracte.

Òrgan competent per a resoldre

El organo competente por materia

Tràmits

X

Solicitud de interpretación de contrato público

Requisits

Ser contratista adjudicatario y cumplir los requisitos establecidos en los artículos 190 y 191 de la Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de contratos del sector público

Documentació a presentar

Documentos justificativos de las circunstancias que dan lugar a la interpretación de contrato público.

Models:

Termini màxim

Sin plazo

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

El organo competente por materia

Contacte

Servei o Secció responsable

Oficina de Administración Digital

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

Observacions

En el trámite telemático ha de adjuntar el modelo de solicitud debidamente rellenado y firmado electrónicamente.

X

Presentación de alegaciones

Requisits

Ser interesado en el procedimiento

Documentació a presentar

Termini màxim

Cinco días hábiles, de acuerdo con el artículo 97 del Real decreto 1098/2001, de 12 de octubre, por el que se aprueba el reglamento general de la Ley de contratos de las administraciones públicas.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

El organo competente por materia

Contacte

Servei o Secció responsable

Oficina de Administración Digital

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

El órgano directivo (dirección general o secretaría general) competente para la tramitación del procedimiento/servicio

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una obligación legal

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar