Requisits
Presentar un Plan de cooperación para hacer promoción y con los requisitos establecidos en los apartados 3 y 4 de la convocatoria, tener un mínimo de 20 puntos, y no haber empezado las actuaciones
Documentació a presentar
Solicitud de ayuda correctamente rellenada (Anexo I), acompañada de la documentación siguiente:
a) En caso de personas jurídicas, fotocopia compulsada del NIF y de los estatutos sociales.
b) Acreditación de la representación con la cual actúa el infrascrito de la solicitud, si fuese necesario.
c) En relación con los integrantes del grupo:
- Si son personas jurídicas, fotocopia compulsada del NIF y de los estatutos sociales, correctamente inscritos, y del documento que acredite la representación.
- Modelo "autorización/Compromiso/Declaración" incluido en el anexo I que figura a la página web del FOGAIBA, debidamente rellenado, el cual necesariamente tiene que incluir: la autorización expresa de los integrantes del grupo para comprobar los requisitos que prevé el punto 1 del apartado tercero de la convocatoria y, si fuese necesario, el compromiso de ejercer la actividad agraria un mínimo de cinco años y la declaración responsable de tener la consideración de pequeña o mediana empresa, de acuerdo con la definición que prevé la Recomendación 2003/361/CE de la Comisión.
d) Plan de cooperación, que prevé el punto 1 del apartado tercero de la convocatoria.
e) Presupuestos de las actuaciones en los términos que prevé el apartado cuarto, punto 7, de la convocatoria.
Models:
Termini màxim
Hasta el día 31/01/2019
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Ayudas Al Desarrollo Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871