Torna

Atenció a la ciutadania


Us informam que es durà a terme una actualització de la gestió documental, la qual afectarà els serveis esmentats més avall. L’actualització es farà, en una primera fase, el divendres dia 3 de febrer de 2023, de les 14.00 a les 16.00 hores; i en una segona fase, el divendres dia 10 de febrer de 2023, a partir de les 20.30 hores, (aquesta darrera implicarà una interrupció d’entre 6 i 18 hores). Els serveis afectats són els següents:

 1. Registre d’entrada (telemàtic i presencial). La ciutadania no podrà presentar cap documentació de forma electrònica ni física durant la interrupció del servei.

2. Carpeta Ciutadana. La ciutadania no podrà accedir a cap justificant de registre emès.

3. Servei de consulta CSV CAIB

Us demanam disculpes per les molèsties que això us pugui ocasionar.


Podeu obtenir informació sobre l'estructura i el funcionament de l'Administració autonòmica per via presencial, telemàtica i telefònica. A més, podeu registrar els vostres documents a les oficines d'assistència en matèria de registre o per via telemàtica. Presentau les vostres queixes i suggeriments i sol·licitau informació a través de qualsevol d'aquestes vies.

Atenció presencial   Consultau aquí les oficines d'assistència en matèria de registres i els models que podeu presentar.
Atenció telemàtica Accediu a tots els procediments i serveis que s'ofereixen en línia.
Atenció telefònica Us atenem a través del número de telèfon 012.  


Queixes i seggeriments Informació Procediments i serveis Estadístiques i Informes

Preguntes frenqüents Ajuda'ns a millorar el web Informació d'interès Cita prèvia IB-Salut Ocupació pública Servei d'Ocupació Temes de consum Emergències 112 Telèfon 061 COVID-19