Requisits
· Presentació presencial: la sol·licitud i tota la documentació especificada en aquesta guia, s'ha de presentar a qualsevol de les oficines UDIT. Les adreces es poden consultar a http://www.caib.es/sites/tramitacioudit/ca/adreces_i_horaris/.
S'han de presentar els documents que pertoquin segons les indicacions recollides a la guia de tramitació. Els models del documents, que s'han de presentar, apareixen en aquesta fitxa.
· Presentació telemàtica (seu electrònica): podeu fer aquest tràmit telemàticament a través d'aquest web. Mitjançant el botó "Inicia un nou tràmit". No s'han de presentar més documents. L'assistent telemàtic us guiarà d'una manera senzilla i intuïtiva durant tot el procés de tramitació.
Taxes
.
-
Pagament de la taxa d'un expedient presencial: - Pagament amb targeta de crèdit o de dèbit. Finalitzada la tramitació es pot fer el pagament de forma immediata amb el tramitador de l'expedient. - Pagament pel banc. Iniciada la tramitació de l'expedient a qualsevol oficina s'ha de dirigir a qualsevol entitat de crèdit que tingui la condició de col·laboradora (veure entitats col·laboradores on es pot pagar la taxa). Una vegada pagada la taxa s'ha de tornar a l'oficina on s'entregarà tota la documentació corresponent i on es farà constar el pagament dins l'expedient.
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials
Contacte
Servei o Secció responsable
Unitat d'Informació i Tràmit - (UDIT)
C/ del Bastió d'en Sanoguera, 2.
Tel.: 971176570
(uditpalma@dgindust.caib.es)