Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts Formació Personal Investigador FPI i FPI_E 2020

Subvencions a centres o unitats de recerca i desenvolupament tecnològic i a empreses ubicades a les Illes Balears per finançar catorze ajuts per formar personal investigador, l'objectiu de les quals és formar en recerca científica i tècnica titulats superiors universitaris que vulguin fer una tesi doctoral..

Codi SIA

2314733

Persones destinatàries

a) Centres públics d'R+D: les universitats públiques, els organismes públics de recerca reconeguts per la Llei 14/2011, els centres d'R+D amb personalitat jurídica pròpia i diferenciada vinculats a l'Administració general de l'Estat o que en depenen, i els centres d'R+D vinculats a administracions públiques territorials o que en depenen, independentment de la personalitat jurídica.

b) Centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre: les universitats privades i entitats públiques i privades sense finalitat de lucre amb capacitat i activitat demostrada en R+D. S'hi inclouen els centres tecnològics la propietat i la gestió dels quals corresponen majoritàriament a les administracions públiques.

c) Centres tecnològics i centres de suport a la innovació tecnològica: d'acord amb el Reial decret 2093/2008, de 19 de desembre, pel qual es regulen aquests centres.

d) Empreses privades d'R+D i/o innovació: entitats privades amb capacitat i activitat demostrades en R+D.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per dictar i notificar la resolució expressa del procediment, d'acord amb el que estableix l'article 14.1 e) de l'ordre de bases de la consellera d'Innovació, Interior i Justícia de 26 de gener de 2010 (BOIB núm. 25, 13 de febrer de 2010), és de sis mesos a comptar des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut aquest temps sense haver-se notificat la resolució expressa, la persona interessada podrà entendre com a desestimada la seva sol·licitud.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital

Documents relacionats amb el procediment

  • Diligència llistat definitiu FPI 2020
    Diligència per fer constar el llistat definitiu d'ajuts per a la formació de personal investigador 2020 oferides per Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 7 de juliol de 2020, (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 122, de 11/07/2020), així com els candidats suplents
  • Correcció d'errades llista provisinal FPI 2020
    Detectada una errada en la publicació del passat 4 de gener de 2021, es fa constar el nou llistat provisional d'ajuts per a la formació de personal investigador 2020 oferides per Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 7 de juliol de 2020, (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 122, de 11/07/2020), així com els candidats suplents
  • Diligència llistat provisional FPI 2020
    Diligència per fer constar el llistat provisional d'ajuts per a la formació de personal investigador 2020 oferides per Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 7 de juliol de 2020, (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 122, de 11/07/2020), així com els candidats suplents.
  • DILIGÈNCIA per a l'entrevista personal de les persones candidates als ajuts FPI i FPI_E 2020
    D'acord amb l'establert al punt 9.4 de la convocatòria del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 7 de juliol de 2020, per la qual s'ofereixen ajuts per a la formació de personal investigador (modalitat-A) i formació de personal investigador empresarial (modalitat-B), (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 122, de 11/07/2020), es convoca a les persones que apareixen en la diligència a l'entrevista personal, en la qual han de defensar el seu projecte de tesi.
  • Llistat de les notes d'avaluació externa FPI i FPI_E 2020
    DILIGÈNCIA, per fer constar el llistat de les notes d'avaluació externa per a les persones candidates als ajuts de formació de personal investigador 2020 (FPI i FPI_E) oferts per Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 7 de juliol de 2020, (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 122, de 11/07/2020)
  • Resolució FPI_2020

Tràmits

X

Presentació de les sol·licituds

Requisits

Veure les bases de la convocatòria

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini de presentació de sol·licituds és de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Justificació de l'ajut

Requisits

Ser beneficiari d'un ajut.

Documentació a presentar

Per justificar les despeses fetes s'ha de presentar la documentació següent:

a) Un certificat de les despeses realitzades signat pel responsable de l'entitat. Aquest certificat ha de contenir un resum de les

despeses fetes durant el període que s'ha de justificar (annex 13)

b) Les nòmines

c) Un document compulsat en què es justifiqui el pagament de les nòmines mensuals desglossades per cadascun dels investigadors en formació adscrits al centre, que ha de coincidir amb l'import total de l'ingrés dels certificats bancaris presentats

d) Un justificant del pagament de la nòmina compulsat per l'entitat bancària o bé un certificat o un extracte mensual bancari que

acrediti l'ingrés de la nòmina en el compte corrent de l'investigador en formació (punt 16.2.e)

e) El model TC1 de la Tresoreria General de la Seguretat Social i el justificant del pagament bancari

f) El model TC2 de la Tresoreria General de la Seguretat Social

g) El model 111 (retencions i ingressos a compte de l'IRPF) amb el justificant compulsat del pagament bancari corresponent al

període de justificació

h) El model 190 compulsat (resum anual de retencions i ingressos a compte de l'IRPF) corresponent al període de justificació. S'ha de presentar el primer full de dades generals i els corresponents a les persones declarades.

Recordau que els logotips de la Conselleria han de constar en tots els documents incorporats en l'expedient. Podeu consultar la darrera versió a mic.caib.es

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

La documentació s'ha de presentar seguint el següent calendari:

Quarta justificació: des de la finalització del contracte i abans del 30/09/2025. Període a justificar: des del 01/01/2024 a la finalització del contracte

Justificació final de tot el període de l'ajut: des de la finalització del contracte i abans del 30/09/2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Justificació taxes acadèmiques

Requisits

Universitat de les Illes Balears

Documentació a presentar

Certificat detallat amb les quantitats i conceptes corresponents a cada investigador.

Termini màxim

Curs 2023-2024: abans del 15/10/2024

Curs 2024-2025: abans del 30/09/2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació de documentació

Requisits

Ser una entitat beneficiària d'un ajut

Documentació a presentar

Termini màxim

No hi ha termini màxim

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Recerca, Innovació i Transformació Digital

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar