El Programa L'Art a l'Escola_PLANEA té la finalitat de promoure la transformació educativa a través de l'art contemporani com a eina pedagògica transversal per treballar competències clau i valors socials (igualtat, convivència i sostenibilitat).

PLANEA, a través d'Es Baluard Museu, proposa una formació per als docents del centres educatius a partir d'una caixa de recursos i amb els seus creadors. Les caixes compten amb una guia-recurs amb activitats.

Destinataris:

Són destinataris del programa els centres públics que imparteixen estudis d’educació primària, secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius.

Itineraris:

Itinerari d’educació primària: «PLAF Pràctiques lliures d'art i ficció. La Lioparda». Capsa de recursos artístics i pedagògics per explorar el cos, l'espai i els objectes a l'aula a través de pràctiques d'arts vives i performatives. 


Itinerari d’educació secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius: «Metabolisme domèstic. Marijo Ribas». La pràctica artística serà la creació d’una instal·lació col·lectiva a partir de diversos materials reciclats, com teixit, paper o fang.

BOIB_convocatoria_unificada.pdf BOIB_convocatoria_unificada.pdf

PDF Instrucció L'Art a l'Escola

Pàgina Web Enllaç al tràmit telemàtic: Seu Electrònica

Pàgina Web Pàgina web d'ES Baluard Museu_PLANEA

Contacte

Servei d'Innovació Educativa. Tel.: 971177781 /sie@dgpice.caib.es

Ana Belén Carmona Sánchez Extensió: 64983 abcarmona@dgpice.caib.es