Perllongament de la situació administrativa de servei actiu
| Nom del procediment |
|
Perllongament de la situació administrativa de servei actiu. |
| Objecte |
|
El personal funcionari pot sol·licitar el perllongament de la permanència en el servei actiu fins, com a màxim, als setanta anys. |
| Normativa reguladora |
|
L’article 9 del Decret llei 5/2012, d’1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la comunitat autònoma de les Illes Balears. Article 67.3 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (BOE núm. 261 de 31 d'octubre de 2015). Llei 39/2015, d’1 d’octubre,del procediment administratiu comú. |
| Termini màxim per resoldre i notificar |
|
6 mesos |
| Efectes del silenci |
|
Desestimatori |
| Òrgan competent per resoldre |
|
Consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social |
| Forma d'iniciació |
|
A instància de part. Es recomana presentar amb una antelació mínima de dos mesos abans de la data de jubilació. |
| Fi de la via administrativa |
|
Sí |
| Observacions |
|
D'acord amb l'article 67.3 del text refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, es pot autoritzar la prolongació en la permanència en el servei actiu en els supòsits següents:
|
| Tramitació |
| Lloc per a la presentació de la sol·licitud: En el registre de la conselleria a la qual pertany la persona interessada, o també en qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015. |
|
Òrgan competent per a la tramitació: Servei de Gestió de Personal Funcionari. |
Sol·licitud