INSTRUCCIONS EN CAS D'AVARIA ELÈCTRICA ALS CENTRES EDUCATIUS (només
afecta als que han passat a formar part del Contracte Central Unificat a 1 de gener de 2025)
En cas d'avaria en el subministrament d'energia elèctrica al centre, el procediment que s'ha de seguir és el següent:
En primer lloc s'ha de descartar que es tracti d'un problema de la pròpia instal·lació del centre i comprovar que no es tracti d'una afectació total o parcial (si és parcial podria ser una avaria de xarxa de distribució). Comprovar que els interruptors automàtics i diferencials dels quadres estan en posició ON.
Descartat això anterior, s'ha de contactar amb la distribuïdora, Endesa a gairebé tot el territori excepte a Sóller i Fornalutx, on s'ha de contactar amb Vall de Sóller Energia. Els links amb la informació són:
https://www.edistribucion.com/es/averias.html
https://www.valldesollerenergia.es/es/donde-estamos/
Les dades del contracte que poden demanar-vos són les següents:
1. Titular del contracte: GOVERN DE LES ILLES BALEARS
2. NIF: S0711001H
3. Número de CUPS. Apareix a les factures que fins ara heu rebut. En cas de no disposar de cap factura amb el CUPS podeu contactar amb serveicentres@ibeducacio.eu per sol·licitar aquesta dada.