IMPORTANT
|
Quan la podeu presentar?
El termini de presentació de sol·licituds és fins al 30 de maig.
Com la podeu presentar?
Podeu presentar-la de tres maneres:
a) Telemàtica:
Sol·licitud totalment telemàtica. No s’ha de presentar res (sempre que no s'hagi de presentar la documentació relativa a l’exempció de la prova d’aptitud psicològica i de personalitat en les condicions que estableix l’annex 3, referent al tercer exercici de les proves d’oposició). La sol·licitud queda registrada directament. No cal anar a cap registre.
Podeu iniciar una sol·licitud telemàtica des dels següents enllaços:
-Sol·licitud Ajuntament Binissalem
-Sol·licitud Ajuntament Felanitx
-Sol·licitud Ajuntament Manacor
-Sol·licitud Ajuntament Pollença
-Sol·licitud Ajuntament Sant Llorenç des Cardassar
-Sol·licitud Ajuntament Son Servera
-Sol·licitud Ajuntament Ciutadella
-Sol·licitud Ajuntament Ferreries
-Sol·licitud Ajuntament Sant Lluis
-Sol·licitud Ajuntament Es Castell
-Sol·licitud Ajuntament Eivissa
La podeu presentar si teniu:
DNI electrònic, certificat digital vàlid o usuari corporatiu o si estau d’alta a Cl@ve
b) Semitelemàtica:
Sol·licitud que s’ha de registrar presencialment. No serà vàlida fins que no s’hagi registrat.
Podeu iniciar una sol·licitud telemàtica des dels enllaços de l'apartat anterior:
Documentació que heu d'adjuntar:
En tot cas,el resguard acreditatiu de l'abonament de la taxa.
A més, també heu d'adjuntar a la sol·licitud la següent documentació només en cas que manifesteu expressament la vostra negativa què l’EBAP la comprovi d’ofici:
- Fotocòpia del DNI o del document oficial acreditatiu de la identitat o resguard de la sol·licitud de
renovació.
- Si escau, certificat de l’exempció de la prova d’aptitud psicològica i de personalitat en les condicions que estableix l’annex 3, referent al tercer exercici de les proves d’oposició
c) Presencial o manual:
Sol·licitud que s’ha d’emplenar i després registrar.
Podeu descarregar el model de sol·licitud des d'aquí:
Documentació que heu d'adjuntar:
En tot cas,el resguard acreditatiu de l'abonament de la taxa.
A més, també heu d'adjuntar a la sol·licitud la següent documentació només en cas que manifesteu expressament la vostra negativa què l’EBAP la comprovi d’ofici:
- Fotocòpia del DNI o del document oficial acreditatiu de la identitat o resguard de la sol·licitud de
renovació.
- Certificat de coneixements de llengua catalana acreditatiu del nivell exigit a la convocatoria.
Les sol·licituds manuals per participar en les proves selectives s’han de presentar en el Registre general de l’EBAP o en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Aquestes sol·licituds s’han d’ajustar al model oficial que s’estableix en l’annex 6 de les bases.
Quines són les taxes que s'han de pagar?
La taxa dels drets d'examen per a aquesta convocatòria és de 14,14 euros per cada sol·licitud que presenteu.
Com podeu fer el pagament?
Si heu optat per fer el tràmit telemàtic o el d'avançament telemàtic, el sistema us donarà l'opció de fer el pagament en línia.
Si heu optat per la presentació manual, per fer el pagament de la taxa, heu d'anar a la pàgina web de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) i després podeu:
Des d'allà mateix, fer el pagament en línia, mitjançant banca electrònica o targeta bancària, o
Imprimir el document model 046 i fer el pagament a una de les entitats col·laboradores següents: Banca March, Caixabank “La Caixa” i BMN Banco Mare Nostrum.
Quins requisits heu de complir?
Podeu consultar aquesta informació aquí.