llistat provisional per constituir borsí de la plaça D'ENCARREGAT/DA DE FINQUES A MALLORCA (Publicat dia 07/05/2025)
Aprovar un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la present resolució a la web de l’IBANAT, per tal de poder esmenar els errors de fet, materials o aritmètics que hagin pogut cometre en les al·legacions dels mèrits. Durant aquest tràmit no s’admeten nous mèrits no especificats a la declaració responsable inicial.
Les persones que vulguin esmenar ho han de fer mitjançant instància general, ja sigui per registre electrònic o per registre físic a les seus d’IBANAT, dins el termini indicat, demanat revisió de la seva baremació de mèrits adreçada al departament de recursos humans.
El termini finalitza dia 12/05/2025 a les 23.59 hores.
172._Resolucio_llistat_provisional_Encarregat_da_Finques_signed.pdf
172.1__Annex_I_Llistat_Provisional_encarregat_de_finques_Mallorca.pdf
BORSÍ D'ENCARREGAT/DA DE FINQUES A MALLORCA (PUBLICAT DIA 8 D'ABRIL DE 2025)
Requerir a les persones admeses, i amb una puntuació mínima de 10 punts, l’acreditació de mèrits i requisits al·legats per constituir el borsí corresponent.
Excepte aquelles persones que ja hagin estat requerides anteriorment i hagin presentat la documentació, aquestes quedaran incloses al borsí directament.
Les persones requerides i que no hagin presentat la documentació dins termini, quedaran excloses del borsí definitivament.
Les persones requerides, disposen d’un termini de 5 dies hàbils perquè acreditin els mèrits i requisits al·legats a la declaració responsable, segons l’establert a la base 10.2 de l’Annex 2 de les Bases de la convocatòria.
El termini finalitza el pròxim dia 14 d'abril de 2025 ales 23.29 hores.
163._Resolucio_lliurament_documentacio_Borsi_GRUP_D_Encarregat_da_Finques_signat.pdf
163.1__ANNEX_I_Encarregat-da_finques_-_Requeriment_documentacio.pdf
163.2__Instancia_Model_Annex_6.pdf
163.3_Model_Presentacio_de_Merits.pdf
163.4__Model_Declaracio_Jurada_de_no_trobar-se_inhabilitat_da.pdf