PUBLICACIÓ NOVA LLISTA DEFINITIVA I CONSTITUCIÓ DEL BORSÍ DE MÈRITS DE LA PLAÇA FACULTATIU/VA TÈCNIC/A FORESTAL I DIRECCIÓ D'INCENDIS FORESTALS GRUP B A L'ILLA DE MALLORCA (PUBLICAT DIA 18 DE DESEMBRE 2025)
Constituir el Borsí amb la nova llista i establir la vigència limitada de la mateixa fins la constitució de noves borses derivades de nous processos selectius del mateix llocd e treball, o, una vigència màxima de dos anys des de l’endemà de la publicació de la present resolució a la web de l’IBANAT. Aquesta resolució i publicació deixa sense efectes l'anterior.
(FINALITZA LA VIGÈNCIA DIA 17/12/2027)
222.3_Resolucio_nou_llistat_definitiu_Facultatiu-va_tecnic-a_forestal_i_direccio_IFF_signat.pdf
222.4_Annex_I_Llistat_definitiu_Facultatiu-va_tecnic-a_forestal_i_direccio_IFF.pdf
PUBLICACIÓ LLISTA DEFINITIVA I CONSTITUCIÓ DEL BORSÍ DE MÈRITS DE LA PLAÇA FACULTATIU/VA TÈCNIC/A FORESTAL I DIRECCIÓ D'INCENDIS FORESTALS GRUP B A L'ILLA DE MALLORCA (PUBLICAT DIA 04 DE NOVEMBRE 2025)
Constituir el Borsí i establir la vigència limitada de la mateixa fins la constitució de noves borses derivades de nous processos selectius del mateix llocd e treball, o, una vigència màxima de dos anys des de l’endemà de la publicació de la present resolució a la web de l’IBANAT.
(FINALITZA LA VIGÈNCIA DIA 04/11/2027)
222.1_Resolucio_llistat_definitiu_Facultatiu-va_tecnic-a_forestal_i_direccio_IFF_signed_signed.pdf
222.2_Annex_I_Llistat_definitiu_Facultatiu-va_tecnic-a_forestal_i_direccio_IFF.pdf
LLISTAT PROVISIONAL PER CONSTITUIR BORSÍ Facultatiu/va tècnic/a forestal i direcció d’incendis forestals GRUP B a l’Illa de MALLORCA (PUBLICAT DIA 22 D'OCTUBRE DE 2025)
Aprovar un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la present resolució a la web de l’IBANAT, per tal de poder esmenar els errors de fet, materials o aritmètics que hagin pogut cometre en les al·legacions dels mèrits. Durant aquest tràmit no s’admeten nous mèrits no especificats a la declaració responsable inicial.
Les persones que vulguin esmenar ho han de fer mitjançant instància general, ja sigui per registre electrònic o per registre físic a les seus d’IBANAT, dins el termini indicat, demanat revisió de la seva baremació de mèrits adreçada al departament de recursos humans.
El termini finalitza dia 27/10/2025 a les 23.59 hores.
218.2_Annex_I_Llistat_Provisional_Facultatiu-va_tecnic-a_forestal_i_direccio_IFF_Mallorca.pdf
BORSÍ DE FACULTATIU/VA TÈCNIC/A FORESTAL I DIRECCIÓ D'INCENDIS FORESTALS GRUP B A L'ILLA DE MALLORCA (PUBLICAT DIA 24 DE SETEMBRE DE 2025)
Requerir a les persones admeses, i amb una puntuació mínima de 10 punts, l’acreditació de mèrits i requisits al·legats per constituir el borsí corresponent.
Excepte aquelles persones que ja hagin estat requerides anteriorment i hagin presentat la documentació, aquestes quedaran incloses al borsí directament.
Les persones requerides i que no hagin presentat la documentació dins termini, quedaran excloses del borsí definitivament.
Les persones requerides, disposen d’un termini de 10 dies hàbils perquè acreditin els mèrits i requisits al·legats a la declaració responsable, segons l’establert a la base 10.2 de l’Annex 2 de les Bases de la convocatòria.
El termini finalitza el pròxim dia 8 d'octubre de 2025 ales 23.59 hores.
191.4_Model_Declaracio_Jurada_de_no_trobar-se_inhabilitat_da.pdf
192.3_Instancia_Model_Annex_6.pdf