BORSÍ Cap de departament jurídic i contractació i adjunt/a del GRUP A a l’Illa de Mallorca. (PUBLICAT DIA 5 DE juny DE 2025)


Requerir a les persones admeses, i amb una puntuació mínima de 10 punts, l’acreditació de mèrits i requisits al·legats per constituir el borsí corresponent.

Excepte aquelles persones que ja hagin estat requerides anteriorment i hagin presentat la documentació, aquestes quedaran incloses al borsí directament.

Les persones requerides i que no hagin presentat la documentació dins termini,  quedaran excloses del borsí definitivament.

Les persones requerides, disposen d’un termini de 5 dies hàbils perquè acreditin els mèrits i requisits al·legats a la declaració responsable, segons l’establert a la base 10.2 de l’Annex 2 de les Bases de la convocatòria.

El termini finalitza el pròxim dia 12 dejuny de 2025 ales 23.59 hores.

180._Resolucio_borsi_de_merits_Cap_juridic_i_contractacio_i_adjunt_signed_signed.pdf180._Resolucio_borsi_de_merits_Cap_juridic_i_contractacio_i_adjunt_signed_signed.pdf

180.1._Requeriment_documentacio_cap_a_juridic_i_contractacio_i_cap_juridic_i_contractacio_adjunt-a.pdf180.1._Requeriment_documentacio_cap_a_juridic_i_contractacio_i_cap_juridic_i_contractacio_adjunt-a.pdf

180.2_Instancia_Model_Annex_6.pdf180.2_Instancia_Model_Annex_6.pdf

180.3_Model_Declaracio_Jurada_de_no_trobar-se_inhabilitat_da.pdf180.3_Model_Declaracio_Jurada_de_no_trobar-se_inhabilitat_da.pdf

180.4_Model_Presentacio_de_Merits.pdf180.4_Model_Presentacio_de_Merits.pdf