Investigar: de les profunditats de la mar fins al cel

De les 19 a les 23 hores

DESCARREGA'T EL PROGRAMA PDF

Una vespre per descobrir la recerca que es fa a Menorca.
Xerrades científiques, teatre d’improvisació i observació astronòmica per acostar la ciència a tothom.

  • Xerrades: els fons marins de la Reserva de la Biosfera de Menorca
    Les investigadores de l’Institut Espanyol d’Oceanografia Natalia Martínez Carreño i Maria Teresa Farriols Garau explicaran com estudien els fons marins de Menorca i compartiran els resultats més interessants de les seves darreres observacions.

Els secrets del fons marí: què s’amaga sota les aigües de Menorca?
Natalia Martínez · Institut Espanyol d’Oceanografia (IEO-CSIC)

Qui habita les profunditats de Menorca?
Teresa Farriols · Institut Espanyol d’Oceanografia (IEO-CSIC)

  • Improshow Científics a la deriva. Teatre de Xoc
    La xerrada de les investigadores serà el punt de partida d’un espectacle d’improvisació teatral. Una manera diferent i divertida d’apropar-se a la ciència i veure la feina dels científics amb uns altres ulls.

  • Observació astronòmica. Polaris Menorca
    Aprofitarem l’entorn privilegiat de la Mola per mirar cap al cel en una observació astronòmica guiada i descobrir alguns dels seus secrets.

Durant tota l’activitat es podrà visitar l’exposició «La Mar d’en Kike Ballesteros. La bellesa a través dels ulls d’un naturalista», una mostra elaborada per l’Institut Menorquí d’Estudis (IME/OBSAM) i l’Estació d’Investigació Jaume Ferrer (GOIB, IEO-CSIC) en homenatge al biòleg marí Enric Ballesteros Sagarra.

Com arribar a l'Estació d'Investigació Jaume Ferrer

Seus Nit de la Recerca Menorca