JORNADA SOBRE EL DRET D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA A LES ILLES BALEARS (ÀMBIT LOCAL)
11 de novembre de 2020 (de 10 h a 13.00 h)
Introducció:
La Secretaria Autonòmica de Memòria Democràtica i Bon Govern, adscrita a la Conselleria d’Administracions Públiques i Modernització, a través de la Direcció General de Transparència i Bon Govern, juntament amb la FELIB, organitzen una jornada informativa dirigida als consells insulars i als ajuntaments de les Illes Balears, per intercanviar experiències i reforçar i millorar la resposta que es donen a les peticions d’accés a la informació pública.
Objectius:
- Sensibilització sobre el canvi de paradigma envers la transparència que implica el dret d'accés a la informació pública i el que suposa en una organització.
- Breu anàlisi del dret d’accés a la informació pública segons la normativa vigent enfocat especialment a les entitats locals.
- Plantejament de formes d'organitzar internament la gestió del dret d’accés en l’organització: experiències diferents a les Balears.
- Conèixer el funcionament de la Comissió de Reclamacions d’accés a la Informació Pública (CRAIP).
- Recollir aportacions i propostes sobre criteris i actuacions.
Adreçada a:
Càrrecs púbics de les administracions insulars i locals de les Illes Balears.
Serveis jurídics i tècnics implicats d'aquestes entitats.
Dades de l’organització:
- Dimecres 11 de novembre de 2020
- De 10.00 a 13.00 h
- Format presencial amb aforament limitat a la seu de la FELIB i videoconferència via Zoom.
Inscripció:
Gratuïta, a través de la FELIB.
Per inscriure-vos, heu d'emplenar aquest formulari i enviar-lo a l'adreça electrònica: coordinacio@felib.es
Si voleu assistir presencialment, fins que es completi l'aforament, heu de fer-ho constar en el correu electrònic que envieu.
Contacte:
Telèfon de contacte: 971.760.911
Adreça electrònica: coordinacio@felib.es