JORNADA SOBRE EL DRET D'ACCÉS A LA INFORMACIÓ PÚBLICA A LES ILLES BALEARS (ÀMBIT LOCAL)


11 de novembre de 2020 (de 10 h a 13.00 h)

 

Introducció:

La Secretaria Autonòmica de Memòria Democràtica i Bon Govern, adscrita a la Conselleria d’Administracions Públiques i Modernització, a través de la Direcció General de Transparència i Bon Govern, juntament amb la FELIB, organitzen una jornada informativa dirigida als consells insulars i als ajuntaments de les Illes Balears, per intercanviar experiències i reforçar i millorar la resposta que es donen a les peticions d’accés a la informació pública.

 

Objectius:

  • Sensibilització sobre el canvi de paradigma envers la transparència que implica el dret d'accés a la informació pública i el que suposa en una organització.
  • Breu anàlisi del dret d’accés a la informació pública segons la normativa vigent enfocat especialment a les entitats locals.
  • Plantejament de formes d'organitzar internament la gestió del dret d’accés en l’organització: experiències diferents a les Balears.
  • Conèixer el funcionament de la Comissió de Reclamacions d’accés a la Informació Pública (CRAIP).
  • Recollir aportacions i propostes sobre criteris i actuacions.
  •  

Adreçada a:

Càrrecs púbics de les administracions insulars i locals de les Illes Balears. 

Serveis jurídics i tècnics implicats d'aquestes entitats.

 

Dades de l’organització:

  • Dimecres 11 de novembre de 2020
  • De 10.00 a 13.00 h
  • Format presencial amb aforament limitat a la seu de la FELIB  i videoconferència via Zoom.

 

Inscripció:

Gratuïta, a través de la FELIB.

Per inscriure-vos, heu d'emplenar aquest formulari i enviar-lo a l'adreça electrònica: coordinacio@felib.es

Si voleu assistir presencialment, fins que es completi l'aforament, heu de fer-ho constar en el correu electrònic que envieu.

 

Contacte:

Telèfon de contacte: 971.760.911

Adreça electrònica: coordinacio@felib.es