Les persones usuàries de llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils de les entitats obligades segons el RD 1112/2018, podran utilitzar els següents mecanismes de comunicació que hauran d'oferir cadascuna de les entitats als seus usuaris a través dels seus llocs web i aplicacions mòbils:
- Comunicacions sobre requisits d'accessibilitat, amb la finalitat de:
- Informar sobre qualsevol possible incompliment per part del seu lloc web o de la seva aplicació per a dispositius mòbils dels requisits d'accessibilitat.
- Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat del seu lloc web o la seva aplicació per a dispositius mòbils.
- Sol·licituds d'informació accessible i queixes, que permeti:
- Sol·licitar la informació relativa a continguts que estan exclosos de l'àmbit d'aplicació d'aquest Reial decret o exempts de l'acompliment dels requisits d'accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada
- Formular queixes relatives a l'acompliment dels requisits d'accessibilitat.
Aquests canals de comunicació estaran indicats en la declaració d'accessibilitat de la pàgina web o de l'aplicació per a dispositius mòbils (en el cas del lloc seu del GOIB aqui podeu accedir directament a la seva declaració d'accessibilitat)