Traspassos finalitzats en la legislatura 2019-2023:

Decret 50/2021, de 13 de desembre, de traspàs al Consell Insular de Mallorca de les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d’aquest Consell Insular que actualment exerceix l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d’ordenació turística. Cost efectiu net: 684.265,00€. (BOIB núm. 171, de 14 de desembre de 2021).

Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 10 de desembre de 2021 per la qual s’ordena la publicació de l’Acord complementari número 1 (sobre el règim transitori relatiu a la gestió economicoadministrativa) de l’Acord de traspàs al Consell Insular de Mallorca de les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d’aquest Consell Insular que actualment exerceix l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d’ordenació turística. (BOIB núm. 171, de 14 de desembre de 2021).

Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 10 de desembre de 2021 per la qual s’ordena la publicació de l’Acord complementari número 2 (sobre actuacions i procediments derivats de la transició de responsabilitats entre l’administració autonòmica i la insular pel que fa al traspàs al Consell Insular de Mallorca dels recursos informàtics i d’altres qüestions connexes i complementàries) de l’Acord de traspàs al Consell Insular de Mallorca de les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d’aquest Consell Insular que actualment exerceix l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d’ordenació turística. (BOIB núm. 171, de 14 de desembre de 2021).

Correcció de l’errata en la versió castellana del Decret 50/2021, de 13 de desembre, de traspàs al Consell Insular de Mallorca de les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d’aquest Consell Insular que actualment exerceix l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d’ordenació turística. (BOIB núm. 173, de 18 de
desembre de 2021).

Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 23 de desembre de 2021 per la qual s’ordena la publicació de la correcció d’errades advertides en les versions catalana i castellana de la relació 1.1 de l’annex del Decret 50/2021, de 13 de desembre, de traspàs al Consell Insular de Mallorca de les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d’aquest Consell Insular que actualment exerceix l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d’ordenació turística. (BOIB núm. 180, de 30 de desembre de 2021).

Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 28 de desembre de 2021 per la qual s’ordena la publicació de l’Acord conjunt de la presidenta i la vicepresidenta de la Comissió Mixta Govern- Consells Insulars sobre reequilibri en el nombre de llocs de treball, en especial en especial en matèria de personal inspector, entre cadascun dels consells insulars. (BOIB núm. 180, de 30 de desembre de 2021)