Problema en alguns smartphone Android

Hem comprovat que, en alguns casos, quan Jabber s'instal·la en un mòbil Android no està rebent totes les telefonades que hauria.

Només està fallant en una minoria de telèfons que, per estalviar bateria, desconnecten algunes aplicacions. Per comprovar si és el vostre cas heu de:

  1. Encendre Jabber en el mòbil i fer login.
  2. Deixar passar uns minuts amb el mòbil en repòs (pantalla apagada).
  3. Telefonar a la vostra extensió des d'un altre terminal.

Si funciona, no heu de fer res. Aquest és el cas habitual. Sempre que miram la barra d'estat apareix la icona de Jabber amb el text "disponible".

Però si la telefonada no entra, hi ha un problema amb la gestió de la bateria.

Cada telèfon ho soluciona de manera diferent:

  • En els Samsung s'ha d'activar així: Ajustes >> Aplicaciones >> Cisco Jabber >> Batería >> No restringido
  • En Xiaomi Redmi Configuració >> Aplicacions >> Gestiona les aplicacions >> Cisco Jabber >> Estalvi de bateria >> Sense restriccions
  • En altres models pot estar dins Ajustes >> Mantenimiento batería i cercar les opcions de "segundo plano" en algunes aplicacions.

Aplicació en segon pla en iPhone

No hem detectat el problema anterior en els iPhone.

Això no obstant, cal saber que si tancau Jabber a mà en un iPhone, també deixarà de funcionar fins que el torneu a obrir. Per tant, sempre ha d'estar actiu en segon pla.

closeapp.gif

Telefonau al Servei de Telecomunicacions 77570 si teniu algun problema.