Acord Marc Fotocopiadores |
Acord Marc de fotocopiadores en fase de licitació.
Data aproximada d'entrega: A partir de març/abril de 2025.
VUITENA LICITACIÓ:
Entregues de març a juny de 2025.
Podeu consultar a aquesta pàgina web tots els lots i preus aproximats.
Accés al FORMULARI per realitzar la comanda.
TERMINI OBERT fins el 23 de gener de 2025.
Termini ampliat a dia 19 de febrer de 2025
1. Model_Memoria_Justificativa
2. Certificat_existència_de_crèdit
Instruccions sobre l'ACORD MARC
- Durant els mesos de maig-juny mesos es tramitarà una nova licitació per dotar els centres que finalitzin contracte al llarg del curs següent.
- Els centres podran triar el tipus de subministrament: rènting o compra i possibilitat d'adquirir una o diferents màquines.
- Els centres hauran d'omplir un formulari i aportar la documentació sol·licitada (certificat d'existència de crèdit i memòria justificativa per acollir-se a l'acord marc)
- Cal enviar albarà de recepció amb data d'entrega i segell del centre a contactesedi@ibeducacio.eu
- En cap cas, l'empresa podrà facturar fotocòpies per avançat o començar a facturar abans de la data d'entrega establerta en la licitació.
- En cap cas, un centre podrà signar un contracte fora de l'acord marc.
Destinataris:
Centres públics de segon cicle d'educació infantil, primària, secundària, CIFP, CEPA, EOI, Equips especialitzats, Equips d'Atenció Primerenca o EOEP's, depenents directament de la Conselleria d'Educació i Universitats.
MOLT IMPORTANT:
- Els equips directius NO poden signar ni adquirir cap fotocopiadora fora de l'ACORD MARC.
- Una vegada sol·licitada la fotocopiadora i adjudicat el contracte per LICITACIÓ PÚBLICA, el centre NO pot rebutjar la màquina.
- Les màquines subministrades compleixen les característiques de la licitació. Posteriorment, NO es podrà contractar cap extra que no s'hagi demanat en la licitació.
Instruccions sobre Fotocopiadores (amb contracte de rènting a extingir):
Atesa la situació provocada per un proveïdor de fotocopiadores i analitzats els contractes signats per molts de centres, en els quals podem veure clàusules completament abusives i uns preus desproporcionats, us feim arribar aquestes instruccions:
- NO es poden signar contractes nous de rènting o leasing, ni prorrogar, ni allargar els existents. Els contractes actuals es mantindran fins que acabin.
- Els centres que necessitin una nova fotocopiadora s'hauran d'acollir obligatòriament a l'ACORD MARC.
- En el cas que s'hagi de retornar un equip al contractista inicial, es necessitarà un document per escrit per part de l'empresa on s'indiquin les instruccions que cal seguir per dur a terme el retorn de la màquina.
- Sempre que es retorni un equip o bé s'entregui, el centre haurà de custodiar un albarà que acrediti la transacció.
Manteniment de fotocopiadores en propietat o Rènting a extingir:
Des del servei contractació, i avalat pel servei jurídic, s'ha elaborat un model de contracte de manteniment, en el qual hauran d'aparèixer el preu per còpia i les cobertures de manteniment.
Tots els contractes de manteniment signats s'han d'ajustar a aquest model i cal evitar clàusules que només protegeixen el proveïdor i no el centre.
En qualsevol cas els contractes de manteniment signat seran ANUALS (no es poden fer contractes de manteniment amb durades superiors a un any).
Model_Contracte_Manteniment_Fotocopiadores_2025.odt
Aquest contracte de manteniment només es pot signar si la Fotocopiadora és propietat del centre. En cap cas, l'empresa pot canviar la màquina per una nova i continuar amb el contracte de manteniment (el que seria un rènting encobert). S'ha d'enviar una còpia dels dos documents (contracte i propietat de la màquina) al nostre correu contactesedi@ibeducacio.eu per tal que, des del nostre servei, us validem l'operació.
Quan des del centre educatiu es consideri que la vida útil de la fotocopiadora ja és curta, pot decidir no renovar el contracte de manteniment i adherir-se en el període estipulat de sol·licitud de nova fotocopiadora a l'Acord Marc.
Què fer quan finalitza el rènting actual?
Trobareu el procediment al contracte signat per vosaltres, com que cada centre és diferent i cada contracte també, haureu de seguir les condicions signades al seu moment. Cal tenir-ho en compte i revisar abans de la finalització del contracte, ja que moltes vegades diu que s'ha d'avisar amb un cert temps d'antelació.