Declaració de trobar-se en la situació administrativa de servei en altres administracions públiques
El personal funcionari de carrera de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que, mitjançant els sistemes de provisió de llocs o per traspàs de serveis, passa a ocupar amb caràcter permanent llocs de treball en altres administracions queda, respecte de l’Administració autonòmica, en la situació de servei en altres administracions públiques.
Informació del procediment i model de sol·licitud.
Preguntes freqüents
1. Com se sol·licita la declaració de serveis en altres administracions públiques?
S’ha d’adreçar a la Direcció General de Funció Pública una sol·licitud acompanyada de la resolució d’adjudicació del lloc de treball o d’una còpia del butlletí o diari oficial en el qual s’hagi publicat l’adjudicació. Aquests documents justificatius es poden aportar en un moment posterior a la presentació de la instància.
2. Com puc reingressar a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears?
El personal funcionari en la situació de serveis en altres administracions públiques no té dret a la reserva del lloc de treball. Es pot reingressar al servei actiu participant en procediments de provisió de llocs de treball mitjançant sistemes ordinaris o per adscripció provisional.
3. El temps en què s’ha exercit en la situació de serveis especials en altres administracions públiques, es té en compte a l’hora de calcular triennis i per a la carrera professional?
El temps de permanència en aquesta situació es pot tenir en compte per calcular els triennis, amb la tramitació prèvia del procediment de reconeixement de serveis a aquest efecte. Si durant el període en què s’han prestat serveis en altres administracions públiques s’ha assolit un nivell de carrera, es pot sol·licitar l’homologació de la carrera professional el dia que es reingressi a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sempre que es compleixin els requisits establers en la normativa. Si durant aquest període de serveis en altres administracions s’obté el reconeixement d’un grau personal, es pot sol·licitar que aquest reconeixement s’anoti en el Registre de Personal el dia en què es reingressi a l’Administració de la Comunitat Autònoma.