desc_banner_superior.jpgdesc_banner_logos_superior.png 

DOCUMENTACIO A APORTAR

  • Sol·licitud de les ajudes del programa 5 (Annex 1), signat pel beneficiari únic i, en cas de les comunitats de propietaris, pel president de la comunitat.
  • DNI en vigor de tots els intervinents.
  • Llibre de l'Edifici (només línia 5A), signat pel tècnic.
  • Informe d'Avaluació d'Edificis (només línia 5A), signat pel tècnic.
  • Projecte tècnic de rehabilitació (només línia 5B).
  • Certificat d'eficiència energètica de l'edifici existent en el seu estat inicial, registrat i signat.
  • Factures i justificants de pagament per transferència bancària, a nom del beneficiari (en el cas d’haver cessió de cobrament a agent rehabilitador, basta amb els pressuposts).
  • Tarjeta d’identitat fiscal de la comunitat de propietaris.
  • Acta de nombrament del president de la comunitat de propietaris.
  • Relació factures i pagaments.

  • Annexos:
    2 Declaració veracitat dades bancàries, signat pel president de la comunitat (en el cas d’haver cessió de cobrament, signat pel titular).

 

DESCÀRREGA DOCUMENTACIÓ PROGRAMA 5

00 - Annex 1 (Sol·licitud).

16 - Annex 2 (Declaració de veracitat de dades bancàries).

17 - Annex 3 (Acord de la Comunitat de Propietaris).

04 - Annex 4 (Declaració de compromís amb relació amb l'execució d'actuacions).

05 - Annex 5 (Declaració de cessió i tractament de dades amb relació a l'execució d'actuacions).

06 - Annex informatiu LE.

06A - Acord de cessió de cobrament.

Relacio factures i pagaments.

Declaració d'ajudes de minimis.