desc_banner_superior.jpgdesc_banner_logos_superior.png 

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

Per a sol·licitar l'ajuda:

- DNI en vigor de tots els intervinents.
- Sol·licitud del programa 3 (Annex 3.1), signada pel beneficiari últim.
- Projecte de l'actuació, signat per tècnic i beneficiari últim.
- Certificat d'eficiència energètica de l'edifici existent en el seu estat inicial, registrat i signat.
- Certificat d'eficiència energètica considerant les actuacions executades, signat, amb el mateix programa i versió que el CEE inicial.
- Acord de la comunitat on s'aprova l'execució de les obres i CIF de la ..comunitat de propietaris.
- Sol·licitud de llicència urbanística, o document equivalent, o compromís de presentació.
- Oferta o contracte i pressupost desglossat per partides, signats per beneficiari últim.
- Fotografies prèvies de les zones afectades per les actuacions.
- Informe d'idoneïtat (Emès per les Oficines de Rehabilitació).


OBLIGATORI:

- Annexos:
3.3 Declaració veracitat dades bancàries del beneficiari últim o cessió del cobrament.
3.4 Declaració de compromís d'execució, signat pel beneficiari últim.
3.5 Declaració de cessió i tractament de dades, signat pel beneficiari últim.
3.6 Ajuda addicional casos de vulnerabilitat, signat pel beneficiari últim.

 

Per a justificar les actuacions:

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA

  • Annex 3.2. (Document justificatiu), signat pel destinatari últim.
  • Certificat d’eficiència energètica final, signat pel tècnic competent i registrat a l’órgan competent.
  • Memòria d’actuació justificativa, signada pel destinatari últim i pels tècnics competents intervinents.
    - Per a la justificació de residus, s’haurà de presentar la següent documentació:
    En tots els casos:
    - El tècnic signant declara que durant l’execució de l’obra s’ha complit amb el que estableix l’Estudi General de Residus (EGR).
    - Annex I: Declaració DNSH.
    Només en el cas de volum inferior a 2m3: Declaració responsable del promotor indicant destí dels residus.
    Només en el cas de volum igual o superior a 2m3: Pla de Gestió de Residus (PGR).
    * En el cas de no disposar de PGR, es pot justificar amb la següent documentació (ambdues):
    - Factures / Albarans Mac Insular.
    - Certificat de residus reciclats en obra.
  • Reportatge fotogràfic final a color.
  • Compte justificatiu de relació de factures i pagaments.
  • Justificants de despesa i pagament, mitjançant transferència bancària, de l’actuació.
      - Les factures han d’anar a nom del destinatari últim de les ajudes.
      - Les transferències de pagament s’han de realitzar des d’un compte on figuri com a    titular el destinatari últim de les ajudes o, en el cas d’agent rehabilitador amb cessió de cobrament, els ingressos es poden realitzar des d’un compte on el titular sigui l’agent rehabilitador.

DOCUMENTS A PRESENTAR, SI ESCAU:

  • En cas de modificacions: Projecte complet de l’obra realment executada, amb tots els seus apartats signats pel tècnic competent.
  • Certificat final d’obra suscrit per tècnic competent (només s’ha de presentar si escau).
  • Certificat de la instal·lació tèrmica, signat pel director de la instal·lació o instal·lador autoritzat, registrat en l’órgan competent.
  • Resolució i autorització del Pla de Treball amb risc d’amiant i certificat expedit per les instal·lacions receptores. NOMÉS QUAN HI HAGI RETIRADA D’AMIANT.
  • Concessió de llicència urbanística o autorització municipal anàloga (s’haura d’aportar quan, en el moment de tramitar la sol·licitud, ÚNICAMENT s’hagi presentat el justificant de sol·licitud de llicència, o el compromís de presentació de la mateixa, 3 mesos després de la concessió).
  • Certificats d’instal·ladors, emesos per instal·ladors autoritzats, quan sigui d’aplicació, segons normativa vigent.
  • Certificat d’inici de les obres datat i signat pel director d’obra, empresa constructora i propietat (s’haurà d’aportar quan en el moment de tramitar la sol·licitud no s’hagin iniciat les obres).

 

 

DESCÀRREGA DE DOCUMENTACIÓ PROGRAMA 3

300 - Annex 3.1. (Sol·licitud).

317 -  Annex 3.3. (Declaració de veracitat de dades bancàries o cessió de cobrament).

318 - Annex 3.4. (Declaració de compromís d'execució).

319 - Annex 3.5. (Declaració de cessió i tractament de dades).

320 - Annex 3.6. (Ajuda addicional, en casos de vulnerabilitat).

321 - Annex 3.7. (Sol·licitud de bestreta).

322 - Annex 3.8. (Acord de cessió de cobrament).

312 - Annex 3.9. (Compromís d'aportació de llicència).

Declaració responsable d'ajudes de minimis.

Declaració responsable de reemborsament de bestreta.

Checklist sol·licitud P3.

Annex 3.2. (Document justificatiu de les actuacions).

Memòria d'actuació justificativa.

Declaració responsable DNSH.

Compte justificatiu de relació de factures i pagaments.

Checklist justificació P3.

 

 

* Durant el període d'execució de tota l'operació, el beneficiari haurà de
col·locar un cartell temporal de grandària significativa al mateix enclavament de les actuacions i a un lloc ben visible per al públic, independentment de l'ajuda que rebi. Quan els beneficiaris siguin persones físiques i l'execució es faci en edificis i finques privades, se suggereix utilitzar cartells més petits (A4 o A5) que mostrin l'emblema de la UE
i la declaració on es reconeix l'origen del finançament de la UE.

DESCARREGA EL CARTELL