Recomanacions per al dia de l'exercici:
- Sortiu de casa amb temps per poder arribar al lloc de la prova amb antelació suficient. Recordau que hi ha moltes persones que es presenten i pot ser complicat trobar aparcament. A més, hi haurà exàmens d'altres oposicions a diversos edificis.
- Comprovau els dies i les hores de les dues fases de la prova de coneixements (la general i la de cada ajuntament) en aquest enllaç
. Demà, 24 de maig, informarem de la distribució per aules de les persones aspirants convocades.
- Pensau a portar el DNI o el passaport per acreditar la identitat.
- Recordau que només podreu utilitzar bolígraf de color blau o negre. També podreu emprar cinta correctora o corrector líquid.
- Durant el desenvolupament dels exercicis no podreu tenir a la vostra disposició cap mòbil o rellotge intel·ligent ni cap altre dispositiu electrònic.
- És molt important atendre les instruccions dels membres del Tribunal i dels col·laboradors. En els exàmens tipus test, heu d'estar molt atents a les normes per emplenar el full de respostes de correcció automàtica.
Consultau a la pàgina de la UIB
la distribució dels edificis al campus de Mallorca i com podeu arribar-hi.