Govern de les Illes Balears
Servei d'Ordenació Educativa
  • Inici
    • Normativa d'educació infantil
    • Instruccions d'avaluació
    • Permanència
    • SA Infantil
    • Normativa d'educació primària
    • Instruccions d'avaluació
    • Flexibilització de l'etapa
    • SA Primària
    • Informació general
    • Gestió de la matrícula
    • Normativa d'educació secundària obligatòria
    • Estructura i càrrega horària
    • Currículum per matèries
    • Convalidacions i exempcions
    • Instruccions d'avaluació
    • Programa de diversificació curricular
    • Proposta CF grau bàsic
    • Flexibilització de l'etapa
    • SA ESO
    • Informació general
    • Gestió de la matrícula
    • Normativa currículum batxillerat
    • Instruccions d'avaluació
    • Estructura i càrrega horària
    • Currículum per matèries
    • Batxillerat per blocs
    • Batxillerat des d'altres ensenyaments
    • Convalidacions i exempcions
    • Treball de recerca
    • Obtenció d'altres modalitats
    • SA Batxillerat
    • Objectiu
    • Matrícula: assignació de curs
    • Canvis de matèria
    • PDC. Matèries pendents
    • Canvis de modalitat
    • Baixes i anul·lacions de matrícula
    • Actes d'avaluació
    • Missatges a les actes d'avaluació
    • Premis d'educació a les Illes Balears
    • Premis d'educació primària
    • Premis d'educació secundària obligatòria
      • Mallorca
      • Menorca
      • Eivissa
  • Proves lliures d'ESO ➚
  • Prova lliure de batxillerat ➚
  • Prova d'accés a la Universitat ➚
  • Formació professional ➚
  • Estudis i títols estrangers ➚
  • Accessibilitat

Situacions d'aprenentatge Educació Infantil

Què es pot fer amb la pintura?

De què soc capaç?

Com oferim materials de la vida quotidiana?

Com fer significatiu el procés d’adaptació a un nou context escolar?

Com establim el vincle afectiu a través dels jocs de falda?

Com fer del període d’acollida un procés d’aprenentatge compartit?

Com fer de l’hora de menjar un moment educatiu ?

Què s’amaga darrere la llum?

Com compartim un conte amb els nostres alumnes?

Com acompanyam els alumnes a resoldre de manera respectuosa un conflicte?

I si a n’en Pere li agrada el rosa?

Com arriba un plàstic a un niu?

De què soc capaç?

Com fer significatiu el procés d’adaptació a un nou context escolar?

Com es fa per crear un conte?

Cream i parlam?

Com fer del període d’acollida un procés d’aprenentatge compartit?

Quan construïm pensam? I com construïm?

Què posaries dins la maleta si haguessis de partir de casa?

Necessitam tot el que tenim? I com vivien a la prehistòria?

A què jugaven els nostres padrins?

  • BOIB
  • Transparència
  • Seu Electrònica
  • Atenció a la ciutadania
  • Contractació pública
  • Protecció de dades
  • Inici
  • Què necessites?
  • Temes
  • Govern

Servei d'Ordenació Educativa
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta)
Telèfon 971177783 - Fax 971176862

Xarxes socials:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
© Govern Illes Balears
  • Contacte
  • Avís legal
  • Mapa web
  • Accessibilitat