HELIUM és una plataforma per a l'automatització d'expedients corporatius que facilita la seva implantació, reduïnt els temps de desenvolupament i oferint als usuaris finals una vista homogènea entre els diferents expedients. La plataforma està dissenyada mitjançant una arquitectura modular que permet la integració amb sistemes externs de suport com per exemple sistemes de gestió documental, de firma, de tramitació telemàtica i altres sistemes de gestió interna.
L'eina soporta l'accés a la plataforma de diferents perfils d'usuari en funció de les tasques a realitzar: administradors (configuran globalment l'eina), dissenyador de processos (creen nous tipus d'expedients), gestors (inicien i tramiten els expedients particulars) i usuaris finals (consultes i tasques assignades). Aquests perfils és poden granularitzar en molt de detall segons els tipus d'expedients al que tenen accés i les accions que poden realitzar damunt d'ells.
Característiques
- Permet la definició i el manteniment dels processos administratius per part de l'usuari.
- Permet la creació i el manteniment de la informació organitzativa i dels càrrecs.
- Control de teminis tant de dies naturals com laborables.
- Control de l'estat i de les tasques per a cada expedient.
- Generació de documents mitjançant plantilles.
- Enviament de correus electrònics.
- Avisos automàtics per correu electrònic d'esdeveniments de l'aplicació.
- Indexació i consulta de les dades associades als expedients administratius.
- Sistema de plugins de connexió amb sistemes externs: registre d'entrada i sortida, custòdia de documents, plataforma de tramitació telemàtica, etc...
- Suport per a l'autenticació i signatura de documents a través de certificats digitals i enviament a portafirmes.
- Possibilitat de generar informes Excel amb les consultes.