Introducció al ROLSAC

El ROLSAC (Regions On Line - Servei d'Atenció al Ciutadà) és una solució organitzativa i tecnològica que té com objectiu global la 'Millora de la comunicació entre l'Administració i l'Administrat' i es basa en la consolidació, en un únic sistema informàtic, de la informació que generen les diferents conselleries i que pot interessar a qualsevol ciutadà de la CAIB.

Les conselleries són les propietàries de la informació introduïda mitjançant el ROLSAC pels seus gestors de continguts. Són, per tant, les responsables del seu manteniment i de la la seva actualització.

Tipus d'informació que trobem en les pàgines

  • Organigrama: Presenta l'estructura de les diferenets unitats i organismes del Govern, representant la seva jerarquia, forma de contacte, domini, funcions de cada unitat i les persones que n'estan adscrites (responsables i guia telefònica).
  • Procediments administratius: Informació sobre els diferents procediments administratius que realitza el Govern de les Illes Balears. Han d'estar relacionats amb alguna normativa.
  • Normativa: Presenta les disposicions legals publicades en el BOIB o en altres diaris oficials.

ManualOperativo.pdf Manual Operatiu

Creació d'una bústia per ajudar a resoldre dubtes amb relació a la introducció de procediments al ROLSAC i a la petició de normativa.