Tota consulta tributària s'ha de formular per escrit i ha de contenir, com a mínim:

a) Nom i llinatges o raó social o denominació completa, número d'identificació fiscal de l'obligat tributari i, si escau, del representant. En cas que s'actuï per mitjà de representant, cal aportar la documentació acreditativa de la representació.

b) Manifestació expressa de si en el moment de presentar l'escrit s'està tramitant o no un procediment, recurs o reclamació economicoadministrativa relacionat amb el règim, classificació o qualificació tributària que li correspongui plantejat a la consulta, llevat que aquesta sigui formulada per les entitats a què fa referència l'article 88.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària.

c) Objecte de la consulta.

d) En relació amb la qüestió plantejada a la consulta, s'han d'expressar amb claredat i amb l'extensió necessària els antecedents i les circumstàncies del cas.

e) Lloc, data i signatura o acreditació de l'autenticitat de la voluntat expressada per qualsevol mitjà vàlid en dret

A la sol·licitud es pot incloure un domicili a efectes de notificacions i aquesta sol·licitud es pot acompanyar de les altres dades, elements i documents que puguin contribuir a la formació de judici per part de l'Administració tributària.

En cas que s'actuï per mitjà de representant, cal aportar documentació acreditativa de la representació.