Anem a l'autobús de línia i baixem a prop del museu on ens espera Elena, la persona responsable de les visites.
Primer una explicació sobre la maqueta de la necròpolis per situar-nos a la història i després un grup visita els hipogeus in situ i un altre grup el visualitza amb les ulleres de realitat virtual.
Veiem més tard la col·lecció d'orenetes realitzades per diferents artistes de l'illa, així com les peces de la deessa Tanit i elements decoratius que fotografiem amb la intenció de realitzar-los al nostre taller de ceràmica. Finalitzem la visita amb un cafè al bar de costum.
Es tracta de fomentar l'oci d'una manera enriquidora per a la persona que, a més, apropa la cultura popular de la seva illa.