Durant els dies 22, 23 i 24 de setembre va tenir lloc un taller sensorial sobre alimentació saludable, activitat pensada per fomentar el reconeixement de fruites i verdures a través del gust, l’olfacte i el tacte.
La primera part del taller va consistir en anar al supermercat per comprar les fruites i verdures utilitzant targetes amb pictogrames per facilitar la identificació de cada aliment i promoure l’autonomia durant la compra.
Un cop a la sessió, varen explorar diferents fruites i verdures mitjançant dinàmiques adaptades a cada nivell de comunicació i mobilitat.
A través del joc sensorial i de petites proves a cegues, varen poder reconèixer sabors, textures i aromes, expressant les seves respostes de manera verbal o amb suports visuals.
L’activitat va finalitzar amb una posada en comú on cada persona va escollir la seva fruita o verdura preferida.
El taller va resultar molt enriquidor, afavorint la participació, la convivència i la promoció d’hàbits alimentaris saludables.