Aquesta temporada hem consolidat la nostra activitat de piscina en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Antoni.
Un grup gran de persones usuàries han participat en el programa de natació i aiguagim des del mes de setembre del 2018 a juny del 2019.Un grup de prop de 25 persones usuàries, tant del Centre de Dia com de la Residència, hem duit a terme un programa setmanal de natació i aiguagim.
Tant l’equip de piscina com el psicosocial coincidim que el programa ha estat tot un èxit. Els participants han gaudit, puntualment i de manera regular, de l’oportunitat de poder nedar i de fer exercicis dins l’aigua, alhora que es divertien jugant i ballant.
Els beneficis de fer exercici dins l’aigua són molts, però el més destacat és que les persones que normalment tenen dificultats per nedar o ballar, dins l’aigua, ho poden fer fàcilment.
També cal destacar la gran oportunitat de recuperar l’exercici que els agradava fer en condicions de seguretat, i que per a altres persones ha estat la primera vegada que feien exercici dins l’aigua o entraven en una piscina.