Aquest dissabte hem realitzat una sortida a Puig d’en Valls amb un grup de persones residents. Hem començat el matí esmorzant al bar S’Oli, on cadascú ha pogut gaudir d’un moment tranquil i agradable.

Aprofitant el bon temps i el dia assolellat, hem fet un petit passeig per la zona, gaudint de l’entorn i de la companyia.

Ha estat una sortida molt relaxant, que les persones participants han valorat molt positivament, destacant el benestar i la calma que s’hi ha respirat durant tota la jornada.