Durant el mes d'octubre, els usuaris i les usuàries del CD i la residència de SM han realitzat tallers enfocats a treballar la conscienciació mediambiental.

Les persones usuàries de la residència han treballat en el taller d’estimulació cognitiva la discriminació i selecció dels rebuigs mitjançant un joc. Aquest consistia en classificar i endevinar quins eren els contenidors corresponents de les imatges que es plantejaven. A més, en el taller de premsa es van escollir noticies relacionades sobre les diferents energies renovables i el reciclatge.

Per altra banda, els usuaris i les usuàries del CD han realitzat el mes temàtic, fent un treball conjunt en el taller de creativitat amb papers reciclats, recreant una instal·lació d'energia eòlica. Aquesta activitat ha donat peu a parlar sobre que són les energies renovables i com funcionen. En el taller d’estimulació cognitiva han treballat la descripció i l’atenció, també mitjançant un joc.