A través de quins mitjans es pot presentar la informació?
Les informacions escrites es poden presentar:
a) Per correu postal, adreçat a l’atenció de la persona responsable del Sistema intern d’informació de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i dels seus organismes autònoms.
b) Per via electrònica, a través del formulari elaborat a aquest efecte i que està disponible a la pàgina web de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques. A diferència del registre administratiu, és antiformalista i anònim, atès que està pensat per comunicar-se de manera àgil, sense necessitat de fer notificacions formals i possibilita adjuntar-hi documentació.
Presentar una denúncia per via electrònicaAccés al canal de denúncies
c) Mitjançant lliurament directe de la comunicació a les oficines de la Inspecció de General de Qualitat, Organització i Serveis. Calle d’Alfons el Magnànim, 29, 2n. 1a.. 07004 Palma.
Les informacions verbals es poden proporcionar tant per via telefònica com a través de sistemes de missatgeria de veu. Així mateix, es poden facilitar mitjançant una reunió presencial, que tindrà lloc dins el termini màxim de set dies des que ho sol·liciti la persona informant.