VIII avaluació 360º
La VIII avaluació 360º engloba el període comprès entre l'1 de febrer de 2024 i el 31 de gener de 2025.
El procediment d'avaluació d'aquest període comença dia 1 de febrer de 2025 amb la publicació de les unitats d'avaluació, perquè les persones interessades puguin comunicar possibles incidències i abstencions o recusacions a través dels tràmits habilitats en el Portal de Serveis al Personal.
El calendari previst de les fases de la VIII avaluació 360º és el següent:
Fases | Termini |
Termini per sol·licitar modificacions en la composició de les unitats d'avaluació per:
|
De l'1 al 17 de febrer de 2025 |
Termini per presentar abstencions o recusacions per les causes previstes a l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. |
Preferentment, de l'1 al 17 de febrer de 2025 |
Emplenament dels qüestionaris d'avaluació. |
De l'1 al 31 de març de 2025 |
Publicació dels informes provisionals d'avaluació en el Portal del personal superior jeràrquic. |
10 d'abril de 2025 |
Entrevistes de devolució de resultats de l'avaluació i elaboració dels plans de millora. |
Del 10 d'abril al 9 de juny de 2025 |
Publicació dels informes provisionals en el Portal de tot el personal. |
12 de maig de 2025 |
Presentació d'al·legacions a l'informe provisional d'avaluació, si s'ha fet entrevista. |
Des de la data de l'entrevista al 20 de juny de 2025 |
Presentació d'al·legacions a l'informe provisional d'avaluació, si no s'ha fet entrevista. |
Del 10 al 20 de juny de 2025 |
Resolució finalitzadora del procediment i posada a disposició dels informes d'avaluació definitius a les persones avaluades. |
Després que hagin estat informades les al·legacions efectuades als informes d'avaluació provisional. Si no se'n presenten, a partir de la data de finalització del termini per presentar al·legacions (20 de juny de 2025). |