VIII avaluació 360º

La VIII avaluació 360º engloba el període comprès entre l'1 de febrer de 2024 i el 31 de gener de 2025.

El procediment d'avaluació d'aquest període comença dia 1 de febrer de 2025 amb la publicació de les unitats d'avaluació, perquè les persones interessades puguin comunicar possibles incidències i abstencions o recusacions a través dels tràmits habilitats en el Portal de Serveis al Personal.

El calendari previst de les fases de la VIII avaluació 360º és el següent:

Fases Termini

Termini per sol·licitar modificacions en la composició de les unitats d'avaluació per:

  • Detecció d'errors en la composició.
  • En la unitat d'avaluació hi figuren persones amb les quals no hi ha una relació laboral suficient per fer l'avaluació mútua.
De l'1 al 17 de febrer de 2025

Termini per presentar abstencions o recusacions per les causes previstes a l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Preferentment, de l'1 al 17 de febrer de 2025

Emplenament dels qüestionaris d'avaluació.

De l'1 al 31 de març de 2025

Publicació dels informes provisionals d'avaluació en el Portal del personal superior jeràrquic.

10 d'abril de 2025

Entrevistes de devolució de resultats de l'avaluació i elaboració dels plans de millora.

Del 10 d'abril al 9 de juny de 2025

Publicació dels informes provisionals en el Portal de tot el personal.

12 de maig de 2025

Presentació d'al·legacions a l'informe provisional d'avaluació, si s'ha fet entrevista.

Des de la data de l'entrevista al 20 de juny de 2025

Presentació d'al·legacions a l'informe provisional d'avaluació, si no s'ha fet entrevista.

Del 10 al 20 de juny de 2025

Resolució finalitzadora del procediment i posada a disposició dels informes d'avaluació definitius a les persones avaluades.

Després que hagin estat informades les al·legacions efectuades als informes d'avaluació provisional. Si no se'n presenten, a partir de la data de finalització del termini per presentar al·legacions (20 de juny de 2025).