LA SEGONA PRIMAVERA
La tardor omple de vida el parc. Després del llarg estiu, les pluges fan florir els xiprells i les arboceres ja llueixen els seus fruits saborosos. Arreu surten bolets i tot d’ocells piulen al pas, uns acabats d’arribar del nord i d’altres gaudint d’un descans a mig camí de l’Àfrica. Vine a descobrir amb nosaltres aquesta primavera tan especial a Sa Duaia.
A càrrec de: Equip d'educació ambiental del Parc Natural
Data: Dissabte 27 de setembre
Horari: 9.30h a 13.00h
Lloc de trobada: Pàrking de ses Pesqueres (Artà)
Activitat gratuïta per a públic general
Inscripcions: https://forms.office.com/e/u6zwdBm5hy?origin=lprLink
AVÍS IMPORTANT: Per realitzar la inscripció cal emplenar aquest formulari. Si teniu qualquedubte podeu contactar per correu electrònic a educacioambientalpnllevant@caib.es, i al telèfon 680 215 455. Horari atenció al públic: de 9:00h a 14:00h. Rebreu un correu o una telefonada de l'educadora per confirmar la inscripció.
Patrimoni cultural històric
Visita guiada per descobrir la relació històrica, des dels primers pobladors, amb aquesta zona humida i el seu llegat en forma de patrimoni cultural: molins d'Almadrava, parets seques, sínies, canals, comportes, pedreres, camins i ponts.
Data: Dissabte 27 de setembre.
Horari: 1r torn de 9.30 a 11.00 h
2n torn: de 11.30 a 13.00 h
Lloc de trobada: Sa Marina (Alcúdia) - Cantonada c/ Goya-Murillo
Material necessari: Capell, protecció solar, repel·lent de moscards i aigua.
Per a públic general.
Activitat gratuïta, cal inscripció prèvia.