LA VIDA DELS FLAMENCS

Celebració del dia mundial de les aus migratòries

A les zones humides de la Mediterrània hi arriben moltes espècies d’aus que hi han viatjat des del Sud. La primavera i l’estiu seran les èpoques més favorables per a criar els seus polls i els flamencs, des de fa uns anys, s’han afegit als qui nidifiquen a s’Albufera.

DATA: 17/05/2025

HORARI: Primer torn, a les 9'30 h

             Segon torn, a les 12'00 h

LLOC DE TROBADA: Centre d'informació, Sa Roca

PREU: Gratuït

OBSERVACIONS: Activitat gratuïta però cal inscripció prèvia mitjançant el formulari. Recomanam dur capell, repel·lent per moscards, aigua, berenar i binocles.

 

 

Formulari d'inscripció

Torna

SEGUIMENT DE CAIXES NIU PER A OCELLS

DATA INICI: 17/05/2025 10:00

DATA FI: 17/05/2025 13:00

LLOC DE TROBADA: Centre d'Informació de Ses Fonts de n'Alis (accés des de Portopetro)

PREU: Gratuït

A CÀRREC DE: Cristina Fiol (ornitòloga)

CONTACTE: Centre d'Informació. Tel: 971 17 65 02. De 9:00 a 15:00h

DESCRIPCIÓ: Farem un petit itinerari per revisar qualcunes de les caixes niu que tenim al Parc i descobrirem quins ocells hi nidifiquen.

OBSERVACIONS: Activitat gratuïta però cal inscripció prèvia mitjançant el formulari. Recomanam dur berenar, aigua i roba còmoda per caminar.

 

 

Formulari d'inscripció

Torna

PAISATGES DE PEDRA: ITINERARI GEOLÒGIC PER CAN MARROIG

DATA INICI: 17/05/25 10:00

DATA FI: 17/05/25 13:00

LLOC DE TROBADA: Can Marroig, Formentera

PREU: Gratuït

A CÀRREC DE: Luís Alberto Tostón

CONTACTE: Equip d'Educació i Interpretació Ambiental del Parc.

DESCRIPCIÓ: Itinerari guiat per conèixer la geologia de Can Marroig.

OBSERVACIONS: Activitat per a tots els públics. Els menors d'edat han d'anar acompanyats d'una persona adulta. És gratuïta però cal inscripció prèvia. Recomanam dur aigua i roba còmoda.

AVÍS IMPORTANT: Per realitzar la inscripció cal emplenar aquest formulari. Si teniu qualsevol dubte podeu contactar per correu electrònic a eaespaisnaturals@gmail.com.

Formulari d'inscripció

Torna